AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Vi har en på 6 år og en på 13 mnd. Så som det er nå har vi to soverom, 6 åringen har eget rom og 1 åringen sover på vårt rom. Planen er å bli boende her noen år til. Samtidig vil jeg ikke egentlig ha så stor aldersforskjell mellom nr 2 og 3... hvor lenge kommer de to yngste til å kunne dele rom om det er litt over 2 år mellom de?Anonymous poster hash: 277ae...8d4
Rotemor Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 De kan forsåvidt alltid dele rom. Men jeg vil si mellom 7 og 9 år går som regel greit.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Vi har en på 6 år og en på 13 mnd. Så som det er nå har vi to soverom, 6 åringen har eget rom og 1 åringen sover på vårt rom. Planen er å bli boende her noen år til. Samtidig vil jeg ikke egentlig ha så stor aldersforskjell mellom nr 2 og 3... hvor lenge kommer de to yngste til å kunne dele rom om det er litt over 2 år mellom de?Anonymous poster hash: 277ae...8d4 Men hvor skal eldste bo da? Dere har ko bare to soverom?Anonymous poster hash: 09e66...660
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Men hvor skal eldste bo da? Dere har ko bare to soverom?Anonymous poster hash: 09e66...660 leste har selvfølgelig eget rom og vi kan ta over en leilighet som har 3 soverom men de to minste må fortsatt dele, er det som er saken...Anonymous poster hash: 277ae...8d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå