AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #1 Skrevet 15. juli 2015 Ser det er noen tilbud på disse nå. Har noen prøvd dem? Funker de? Er de sterke for huden? Anonymous poster hash: e3fe9...2b7
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #2 Skrevet 15. juli 2015 Kanskje legge til link: https://www.blivakker.no/product/DeoSalg/CLE0053/clean-original-aluminum-free-deodorant-75g De er uten aluminium, og det er jo bra. Samtidig synes jeg ofte det er slik at aluminiumsfrie deodoranter ikke funker like bra. Anonymous poster hash: e3fe9...2b7
Lady La-Laa Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Jeg har prøvd warm cotton, syntes ikke den var noe bra! Men kanskje det var fordi den var en stift og jeg ikke er vant til det! ....jeg er forresten også opptatt av at deodoranter skal være uten aluminium!
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Prøvd warm cotton..verste jeg hae vært borti..Anonymous poster hash: 52baf...9bf
Leonetta Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Har så dårlig erfaring med alle deodoranter uten aluminium, noen som vet en dom funker? Den minst dårlige var den fra Korres.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå