AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Hei! Jeg skal på hytta med kjæresten min i sommer, og "svigerfar" skal være der også, samt broren til kjæresten min. Så tenkte jeg å gi han en gave, faren til kjæresten altså. Han er den som kjøper inn alt av mat og alkohol, så jeg vil gjerne kjøpe noe til han som takk (jeg har sagt at jeg kan spleise, men han insisterer på å kjøpe, og han gjør ofte dette før vi kommer). Noe tips til hva jeg kan gi han? Han er 60 år og liker "det meste" Jeg tenkte på å kjøpe en vin til han, men han kjøper som sagt alkohol til hytteturen (vi liker å ta oss et glass vin på kvelden). Anonymous poster hash: 2ab62...f2c
Gjest ærligøs Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Hva med en liten, men knallsterk lommelykt? Koster litt under en tusenlapp. Vin er jo litt kjedelig.
Dina86 Skrevet 15. juli 2015 #3 Skrevet 15. juli 2015 Kaffe har alle jeg har gitt til blitt veldig glad for. Fra sånne automater med mange forskjellige typer. Enten hele bønner eller malt etter hvem man gir til. Særlig hvis han har drukket den samme kaffetypen i "alle år" kan det være en idé, hvis han da ikke er veldig imot å prøve nye ting.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #4 Skrevet 15. juli 2015 Kanskje et fenalår eller en spekeskinke kunne være noe? Om han liker å lese, så kanskje en bok med byttelapp? Anonymous poster hash: 279c7...9e6 1
peppermyntete Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Hvis han liker cognac så kan du kjøpe en (god) flaske av det.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #6 Skrevet 15. juli 2015 Hva med en blowjob ? Anonymous poster hash: 75d6e...ca0
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #7 Skrevet 15. juli 2015 Hva med en blowjob ? Anonymous poster hash: 75d6e...ca0 Anonymous poster hash: aae3d...d5e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå