AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Jeg har ferie i 1 uke om et par uker. Jeg har allerede hatt litt ferie tidligere og reiste til syden da. Men nå har jeg ikke peiling på hva jeg kan finne på? Har ikke så alt for mye med penger, så tviler på at jeg kan ta meg en tur utenlands, i tillegg har jeg egentlig ingen å reise med. Hva ville dere gjort den ene uken? Kan jo alltids få orden i skapet, rydde litt, trene osv, men jeg må jo ha det litt gøy og! Anonymous poster hash: 1cdb4...4ef
Maximillian Cohen Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Jeg ville brukt det jeg hadde av penger på turklær, funnet det høyeste fjellet i fylket, gått opp til toppen, tatt bilder av meg selv, lagt dem ut på Facebook og fått masse likes! Det er i hvert fall det jeg gjør når jeg kjeder meg...
Luckiness Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Finne på ting med venner? Dagsturer, fjellturer, ut for å spise lunsj/middag, gå på kino/teater, sjekke om det er noen greie konserter/festivaler du kan gå på...
Snabeltann Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Jeg hadde trent lenge hver dag. Laget digg mat og sett masse på film/tv, lagt opp en ny strikking, lest ut boka mi... osv. ..herrefud det hadde vært digg!!!
Snabeltann Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Så ville jeg invitert til fest en kveld. Spleisefest der alle tok med en tapasrett el.l. og noe å drikke. Og hatt spotify-syngegjettekonkurranse:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå