Gjest Janna Skrevet 6. juli 2002 #1 Del Skrevet 6. juli 2002 Knall-film!! Kjøpte den idag; Langbein`s første helaftens tegnefilm. Visste ikke at han har en sønn som heter Maxemilian??.... (Max) Uansett, knallmorsom var den Masse Langbein-humor! ("Yuk yuk!") Og ganske kul musikk på slutten og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 7. juli 2002 #2 Del Skrevet 7. juli 2002 Disneyfilmene er alltid bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. juli 2002 #3 Del Skrevet 7. juli 2002 Enig Vinga, Langbein er knallbra!! Finnes ikke noe som setter meg i bedre humør enn Disney.... vel, kanskje Tom og Jerry også. Men de aller beste "filmsnuttene" er de eldre, eksempelvis fra 40-50 tallet. Uheldigvis er de så vanskelige å oppdrive på VHS. Noen tips fra dere der ute? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 7. juli 2002 #4 Del Skrevet 7. juli 2002 Oooopsss.... :o Glemte visst å logge meg inn, jeg. Forrige innlegg var mitt! Er da ikke SÅ redd for å innrømme min tegnefilm-svakhet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest indiangranny Skrevet 7. juli 2002 #5 Del Skrevet 7. juli 2002 Jeg digger også Donald &Co Glemmer ikke Donald Duck som brannmann. Jeg ler bare av å tenke på dem.Jeg kommer nok til å anskaffe meg Donald & Co på dvd. hilsen indain lady Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majken Skrevet 7. juli 2002 #6 Del Skrevet 7. juli 2002 Jepp, Disney vet å underholde oss "barna"! Om det er tegnefilmer eller ikke tegnefilmer. Den eneste jeg ikke syns var noe særlig bra, er en av de nye som har kommet ut, "Snow Dogs". Den var ikke noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå