Gå til innhold

Hva betyr dette? Bestilt pakke fra utlandet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skulle spore opp pakken jeg bestilte for noen dager siden. Det står "departed operations facility", hva betyr det?

Anonymous poster hash: 8743f...4b8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At den er sendt ut fra lageret, vil jeg tro.

Anonymous poster hash: e310f...801
AnonymBruker
Skrevet

At den er sendt ut fra lageret, vil jeg tro.

Anonymous poster hash: e310f...801

Tror du det går lang tid før jeg får den da? Bestilt med express shipping. Fikk opp denne meldingen allerede når jeg sporet den opp på lørdag. Takk for svar forresten :)

Skrevet

Da har den nok blitt sendt fra "hovedlageret" i det landet/provinsen. Etter dette får du sikkert opp at den har ankommet Gardermoen eller tollageret i Oslo om ikke veldig mange dager. 

Forresten: hvis du ikke har mottatt pakker fra utlandet før burde du sende inn fødselsnummer og faktura til posten på nettsidene deres. Da kan du være 100% sikker på at de har all info og det vil spare deg for et par dager.

Hvis de bruker et annet firma som UPS får du regning i posten senere, etter at du har motatt pakken.

AnonymBruker
Skrevet

Da har den nok blitt sendt fra "hovedlageret" i det landet/provinsen. Etter dette får du sikkert opp at den har ankommet Gardermoen eller tollageret i Oslo om ikke veldig mange dager.

Forresten: hvis du ikke har mottatt pakker fra utlandet før burde du sende inn fødselsnummer og faktura til posten på nettsidene deres. Da kan du være 100% sikker på at de har all info og det vil spare deg for et par dager.

Hvis de bruker et annet firma som UPS får du regning i posten senere, etter at du har motatt pakken.

Tusentakk for svar! Alt er betalt, betalte med paypal. Når jeg går inn på for å spore pakken kommer det opp både telefonnummeret mitt, adressen min og navnet. Så vil tro de har all informasjon de trenger :) Håper virkelig jeg får den innen en uke!

Skrevet

Tusentakk for svar! Alt er betalt, betalte med paypal. Når jeg går inn på for å spore pakken kommer det opp både telefonnummeret mitt, adressen min og navnet. Så vil tro de har all informasjon de trenger :) Håper virkelig jeg får den innen en uke!

Det handler ikke om at du har betalt eller ikke. De skal ha bevis på hvor mye du har betalt og hva pakken inneholder for å kunne fortolle pakken. Og de trenger fødselsnummeret ditt, ikke bare adresse, tlf og navn. Hvis du har mottatt pakker fra utlandet før burde det ikke være noe problem.

AnonymBruker
Skrevet

Det handler ikke om at du har betalt eller ikke. De skal ha bevis på hvor mye du har betalt og hva pakken inneholder for å kunne fortolle pakken. Og de trenger fødselsnummeret ditt, ikke bare adresse, tlf og navn. Hvis du har mottatt pakker fra utlandet før burde det ikke være noe problem.

Hm.. Dette skjønte jeg ikke helt? Det med å sende inn faktura og fødselsnummer i posten? Hehe.. Men mottatt flere ganger fra utlandet ja!

TS

Skrevet

Hm.. Dette skjønte jeg ikke helt? Det med å sende inn faktura og fødselsnummer i posten? Hehe.. Men mottatt flere ganger fra utlandet ja!

TS

Du kan legge det inn på posten.no, men hvis du har mottatt før burde det gå bra. Men faktura trenger de hvis det ikke ligger i pakken fra før. Da får du brev/sms om at de trenger det og da tar det jo et par dager ekstra.

AnonymBruker
Skrevet

Nå står det at den er under transit. Hva vil det si? TS

Skrevet

Nå står det at den er under transit. Hva vil det si? TS

Da er den under transport i en eller annen form.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...