AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Er dette et litt 90-talls og nyere tid fenomen? Brukte man kun varmt vann før den tid? Anonymous poster hash: 9f38b...250
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Ja, det tror jeg er fra 90-tallet. Før det vasket man seg med vann og nedre-klut. Usj. Den kluten kunne man gjerne bruke i en hel uke. Anonymous poster hash: d2544...5da
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Ja, det tror jeg er fra 90-tallet. Før det vasket man seg med vann og nedre-klut. Usj. Den kluten kunne man gjerne bruke i en hel uke. Anonymous poster hash: d2544...5da Men den ble forhåpentligvis skylt godt i varmt vann mellom hver vask. Anonymous poster hash: 86051...ba3
Gjest Castielz Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Kom vel da folk fikk mere og mere penger, og ble stadig mer lettlurte. Alle som kan knytte sine egne sko vet at sånt er sløs med penger. Dessuten er det bedre for pikk og pakk med bare rent og friskt vann.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Kom vel da folk fikk mere og mere penger, og ble stadig mer lettlurte. Alle som kan knytte sine egne sko vet at sånt er sløs med penger. Dessuten er det bedre for pikk og pakk med bare rent og friskt vann. Det har du helt rett i. Varmt vann er det beste og mest skånsomme for det området. Men veldig mange er redd for lukt og gnur på med såpe. Men etter hva jeg vet blir soppinfeksjoner m.m mer og mer utbredt, så antar det har en viss sammenheng med vår tids over-renslighet. Anonymous poster hash: 86051...ba3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå