Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 Hei! Kjæresten og jeg har ett-års dag i dag, og i "morgengave" fikk jeg ett lekkert sort sett med bh og truse. I tillegg hadde han kjøpt ett par med stayups. Størrelsene passet til og med! Har aldri fått undertøy fra tidligere kjærester, og har vel egentlig også alltid foretrukket å kjøpe det selv. Men, jeg ble utrolig glad i dag, og synes også at det var utrolig søtt av ham. :oops: Får dere undertøy av kjæresten?
Gjest stine, uinnlogget Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Nei du! Det har jeg aldri fått av noen kjärester, og jeg må si det at det er faktisk noe jeg hadde blitt veldig glad for! Det er sexy, glamoröst og personlig! Fordi han har kjöpt noe til deg som du også bare kjöper til deg selv, er det en veldig söt tanke. Han åpner seg til deg og gir deg hans smak på noe han vet du selv liker å kjöpe, og håper og tror at du vil elske det! Sött! Det er forsåvidt samme sak for andre klesplagg som du liker og bruker jevnt. Og som du föler deg fin i... Det er jo så koselig når kjäresten ser hva du setter pris på! Han gjör det jo uansett for å glede deg! Du er veldig heldig som har en kjäreste som gir deg morgen gave på ettårsdagen!...synes jeg... (undertöy eller ikke..)
Suzy Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Nei aldri, men det hadde jeg satt stor pris på - dvs han måtte ha tatt meg med på shopping også kunne han plukekt ut noe til meg som han ville likt å se meg i. Jeg må nemlig prøve!
lille mor Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 Joda det får jeg, men etter første gang er det liksom mer festlig enn sexy, han kom nemlig hjem med str 80D, bruker 75B til vanlig. Og han ble litt :o selv.
Linselus Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 Noop, har jeg ikke fått.. Men vi har iallfall kommet så langt at han nå vet bh-str min :D så jeg krysser fingrene og håper i det lengste at han skal tørre å surre innom en undertøysbutikk (sær bh-str, det er ikke bare å stikke innom H&M og finne noe dessverre..stortsett ikke iallfall)
maiia Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Nei, det har jeg ikke, men det hadde jo vært veldig hyggelig da. :-) Vet at sambo ikke føler seg komfortabel med å gå alene blant dameundertøyet, men han blir gjerne med meg for å finne noe vi begge liker.
Elbereth Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 Nei aldri' date=' men det hadde jeg satt stor pris på - dvs han måtte ha tatt meg med på shopping også kunne han plukekt ut noe til meg som han ville likt å se meg i. Jeg må nemlig prøve![/quote']
Gjest Rio Skrevet 8. september 2004 #9 Skrevet 8. september 2004 Nei, og det vil jeg ikke ha heller. Det vil jeg fikse sjøl.
Gjest 1111 Skrevet 8. september 2004 #10 Skrevet 8. september 2004 Har aldri fått undertøy av kjæresten. eller jo - hvis en gjennomsiktig nattkjole fra kondomeriet kan telle
Gjest Gjesta Skrevet 8. september 2004 #11 Skrevet 8. september 2004 Jo,...jeg har fått to string-truser. Den ene var for liten og den andre var altfor stor,..... (BH-er får han ikke kjøpe, da jeg har gitt han beskjed om at jeg må prøve de først, evt se ann størrelsen,..) Jeg foretrekker å handle undertøyet mitt selv jeg,...
Loolaa Skrevet 8. september 2004 #12 Skrevet 8. september 2004 Nei, det har jeg ikke fått. Han vet at jeg heller vil ha blomster, champis, massasje eller annen skjønnhetspleie. Eller gavekort på sko!
Loolaa Skrevet 8. september 2004 #13 Skrevet 8. september 2004 Nei, vent nå litt! Fikk faktisk to truser når vi var helt ferske som par (litt er-vi-egentlig-et-par). Det er noen år siden
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #14 Skrevet 8. september 2004 Nei har nok ikke fått undertøy av han helt uventet, men han har vært med på undertøys butikker og betalt for undertøyet...Men det er jo IKKE de samme....
Gjest Odense Skrevet 8. september 2004 #15 Skrevet 8. september 2004 Nei har nok ikke fått undertøy av han helt uventet, men han har vært med på undertøys butikker og betalt for undertøyet...Men det er jo IKKE de samme.... Det var meg
Sita Skrevet 8. september 2004 #16 Skrevet 8. september 2004 Nei, det har jeg ikke fått, men jeg kan jo håpe
Gjest Hel Skrevet 8. september 2004 #17 Skrevet 8. september 2004 Nei, har ikke fått det. Hadde vært en umulig oppgave uansett for det finnes ikke undertøy i min strl.
*M* Skrevet 8. september 2004 #18 Skrevet 8. september 2004 Da jeg hadde kjæreste fikk jeg noen truser og BH'er. De passet alle sammen, jeg mistenker litt sniking i skapene mine
Gjest Tabby Skrevet 8. september 2004 #19 Skrevet 8. september 2004 Det fikk jeg faktisk til bursdagen min i år. Hadde aldri trodd at han ville gå i en undertøysbutikk for å handle til meg. Han hadde til og med turt å snakke med en ekspeditrise og fått i rette størrelsen. Jeg ble kjempeglad og det var så godt å ha på seg. Synes det er flott han tør å kjøpe sånt, ikke så lett å vite hva jeg vil synes så han var tøff. :-)
Gjest Eir Skrevet 8. september 2004 #20 Skrevet 8. september 2004 Jeg har fått, men da har han vært med og kjøpt det, men jeg synes det går for det samme. Jeg pleier også å klippe ut størrelseslappene i alt av undertøy, så hos meg nytter det ikke å snoke i undertøysskuffene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå