Gå til innhold

5:2 dietten hva spiser dere på fastedagene?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

trenger inspirasjon til hva jeg kan spise på fastedagene?? 😊

Anonymous poster hash: 79071...558

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei hei!

Det varierer veldig. Ofte spiser jeg 1-2 knekkebrød med kyllingfile/kalkunfileskinke til lunsj og spiser igjen i 7-8 tiden ofte kyllingsalat eller speltlomper med mager pålegg, kokt torsk og en søtpotet og masse grønnsaker. grønnsaksuppe, fiskesuppe etc. Er jeg veldig fysen og har spart kaloriene til en protoinbar. Har ofte gullerøtter og agurk for å knaske litt..

Anonymous poster hash: f5a94...0ee

AnonymBruker
Skrevet

Når man har begynt på en slik diett, må man ikke fortsette med det resten av livet? Ellers går man vel opp i vekt igjen?

Anonymous poster hash: 3fda7...df4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier ikke å spise noe, drikker grønnsaksbuljong til fellesmåltid og drikker veldig mye vann! Hvis jeg kjenner at jeg "ikke klarer mer" tar jeg meg et knekkebrød :)

Når man har begynt på en slik diett, må man ikke fortsette med det resten av livet? Ellers går man vel opp i vekt igjen?

Anonymous poster hash: 3fda7...df4

Det anbefales at man faster 1 gang i uka i stedet for to når man har nådd målet, men 5/2 handler i all hovedsak om kaloriunderskuddet. Hvis man blir obs på det under dietten(som alle burde være/bli) kan man fint gå tilbake til å spise hver dag uten å gå opp.

Dessuten er fasting en super måte å trene på å kjenne etter når man faktisk er sulten og ikke bare "ikke mett", som ofte er problemet til mange overvektige! Fastingen min har gjort at jeg går i null eller underskudd hver dag, selv uten å passe på. Kjempedeilig :)

Anonymous poster hash: 246f8...c00

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...