AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Jeg vil på forhånd beklage. Jeg hadde aldri trudd jeg skulle skrive et slikt innlegg. Selv har jeg alltid tenkt at det r umulig for oss på kvinneguiden å vite, og tenkt at de bare må finne det ut selv, men det var før jeg havna i en slik situasjon selv.. Det har seg slik at jeg igjen har falt for en gutt jeg ikke klarer å plassere hva vil. Vi har kjent hverandre i mange år, men hatt noen år nå uten noe kontakt med hverandre. På høsten gjennoptok vi kontakten, og han brukte lang tid på å få meg til å stole på han igjen. Vi har siden da hatt noen runder uten særlig kontakt uten at det har vært noen spesiell grunn til det, men hver gang vi har mye kontakt så flørter vi mye. I sommer har vi møtt hverandre noen ganger, og et sa klikk med en gang. Det var helt fantastisk når vi har møtt hverandre. Sist vi møttes derimot ble jeg så usikker. Han var sliten og skulle på jobb etter han hadde vært hos meg. Vi koste oss, hadd sex, jeg laget mat til han og han ble veldig sliten å spurte om han fikk lov å sove en time på sofaen min. Det syntes jeg var helt greit da jeg likte at han heller ville sove der enn å dra hjem. Han sov til jeg vekket han. Det som skjedde da var at han mått dra siden han skulle på jobb. Han ble stressa og vimsa litt rundt før han kom seg til døra. På vei ut døra ga han meg et kyss og sa hade før han dro. Senere sendte han melding og lurte på om jeg var våken, vi sendte noen meldinger før han ikke svarte mer. Forståelig nok siden han var på jobb og ikke kan drive med telefonen hele tiden, så det reagert jeg ingenting på. I dag har han svart på meldinger, men ikke gjort noe for å holde samtalen i gang (noe han normalt gjør). Selvfølgelig kan dette være fordi han har mye å gjøre idag, men jeg er likevel stresset da han tidligere har kuttet all kontakt etter sex og sånn. Denne gangen har vi likevel tatt det litt roligere og vi har en helt annen kontakt enn tidligere. Han kysset meg jo når han gikk, og måtte spørre meg mange ganger om jeg faktisk syntes det var ok at han sov. Kan jo også nevne st en dag vi var på kino så satt vi og holdt hender og ga hverandre litt kyss.Anonymous poster hash: beccb...85c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Det er helt umulig å si om han liker deg eller ikke, da jeg ikke er synsk. Men det er mye som taler for. Ta det litt med ro. Ikke stress når han ikke svarer på en stund. Anonymous poster hash: 3802a...0de
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Det er helt umulig å si om han liker deg eller ikke, da jeg ikke er synsk. Men det er mye som taler for. Ta det litt med ro. Ikke stress når han ikke svarer på en stund. Anonymous poster hash: 3802a...0de Jeg vet det egentlig er umulig, for er bare han som kan svare på det, men tolkningene deres setter jeg stor pris på TSAnonymous poster hash: beccb...85c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Ja. Nei. Kanskje. Prat med han. Der summerte jeg opp det du sansynligvis kommer til å høre Anonymous poster hash: 50faf...59f
Mr Don Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Hvis man skal tolke det kun ut fra informasjonen, er det jo sannsynlig at han ikke er ute etter mer enn noen å kose seg sammen med for uforpliktende sex. Når du allerede vet at han kuttet ut kontakt etter sex, burde du jo forsikret deg på forhånd før du lå med han igjen. Er jo lettvint å komme til deg for han hvis du lar deg sjarmere gang på gang. I hvert fall mitt inntrykk. Jeg tror det er greit å leve etter dette; hvis han er interessert, vil du vite det. Akkurat som at hvis du må spørre deg selv/andre om du virkelig er forelsket, er du mest sannsynlig ikke det. Jeg tenker selv at hvis jeg og en dame aldri har hatt den samtalen, og vi har sex, betyr ikke det nødvendigvis at jeg vil bli hos henne. Lykke til
Gjest Cartman Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Dere få se en grøsser sammen. Hvis han holder rundt deg, så liker han deg veldig godt. Hvis han er mest opptatt av å beskytte seg selv, så liker han deg ikke. Hvordan vet jeg dette? Jeg er synsk
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Jeg ville tolket det som om han var gira Kan jeg spørre om hvorfor? TSAnonymous poster hash: beccb...85c
Adara Skrevet 14. juli 2015 #9 Skrevet 14. juli 2015 Kan jeg spørre om hvorfor? TSAnonymous poster hash: beccb...85c Ja, selvfølgelig kan du det, men det er jo bare å lese ditt eget innlegg For meg ser det ut som en som er interessert, tidligere har han visst vært ferdig med deg etter sex? Men nå sendte han jo meldinger og lignende etterpå, det syntes jeg virker som et positivt tegn. Han svarer på meldingene dine, og kanskje han rett og slett bare ikke har vært i humør til å sette igang noen samtale selv idag, jeg er ihvertfall sånn. Hvis jeg hadde vært deg, så hadde jeg spurt han! Da får du vite det du lurer på og slipper å spekulere, spekulasjoner er ikke alltid rett vet du :0)
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #10 Skrevet 14. juli 2015 Jeg ville tolket det som om han var gira Hvordan kan du tolke det sånn? Det er slik jeg har holdt på med min FF uten at det var noe merAnonymous poster hash: db239...9ef
Adara Skrevet 14. juli 2015 #11 Skrevet 14. juli 2015 Hvordan kan du tolke det sånn? Det er slik jeg har holdt på med min FF uten at det var noe merAnonymous poster hash: db239...9ef Det er vel derfor det heter tolke, alle tolker ting forskjellig. Sier ikke at jeg har rett, bare at jeg ville tolket det slik
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #12 Skrevet 14. juli 2015 Det er netto dette jeg synes gjør det så vanskelig. Har aldri opplevd at det er mulig å tolke det like mye begge veier. Jeg har veldig lyst til å spørre hva som skjer og hva han føler, men er redd for å skremme han bort. Så i hele dag har jeg lurt på dette, og kjenner psyken sliter med det. TSAnonymous poster hash: beccb...85c
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #13 Skrevet 15. juli 2015 TS igjen. Tok mot til meg å spurte om han var ute etter at vi skulle være FF eller om vi skulle se hva som skjedde (uten å legge noen merkelapp på det nå). Han svarte at han ikke visste. Helt forståelig, for er jo litt tidlig å vite. Han sa det var et følelsesmessig kaos, og jeg er veldig glad han var ærlig. Men så tenker jeg en ting. Dere som har hatt FF, dere vet vel dette? Dere vet vel om det er det dere ønsker eller ikke fra starten av?Anonymous poster hash: beccb...85c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå