Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 HVor får jeg kjøpt en rimelig pisk i Bergen? Ridepisk el
Gjest Rytteren Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 er opptil flere rideutstyrs-butikker i Bergen... men hvis det blir for spennende så kan du jo teste Paradise i Strandgaten (litt forbi Nykirken), og kanskje t.o.m. Beate Uhse har noe - de har litt av hvert
MindCrime Skrevet 17. september 2004 #4 Skrevet 17. september 2004 Er det en ridepisk du er ute etter, burde du besøke en dyrebutikk... der får du ridepisker som generelt er av høyere kvalitet til en lavere pris enn i sexbutikker.... Yep, det var dagens ikke-reklame for vår egen sexbutikk som selger pisker... :-?
Gjest Anonymous Skrevet 17. september 2004 #5 Skrevet 17. september 2004 av MindCrime. Men da kan jo jeg ile til og nevne at ridepisker ikke er den beste pisken til SM-bruk. De beste piskene til den slags bruk finnes ikke i dyrebutikker. Ridepisken vår er kjøpt i dyrebutikken. Spanskrøret på blomsterbutikken. Beltet hang på buksa, og kattene er kjøpt i erotisk butikk.
Chihiro Skrevet 17. september 2004 #6 Skrevet 17. september 2004 Ridepisk får du hos M.O. Bjørge i Nøstegaten, litt forbi TV2. Det er en hesteutstyrsbutikk, så vær forberedt på en hesteprat!
bølla Skrevet 21. september 2004 #7 Skrevet 21. september 2004 Sier meg enig med Tispa. Ingenting slår "pus"...hehe.. Men ridepisk kan jo være en begynnelse...
Gjest EvaL Skrevet 21. september 2004 #8 Skrevet 21. september 2004 Hva er forskjellen på piskene da, ridepisk kontra "kattene/pus" of f.eks. spanskrør? Hvordan føles de forskjellige piskene?
Gjest Anonymous Skrevet 21. september 2004 #9 Skrevet 21. september 2004 Hvordan de føles... Det er ikke noe enkelt spørsmål å svare på, for mye avhenger av piskeføreren, og opplevelsene for den som mottar kan også variere voldsomt fra gang til gang. En katt, også kalt "pus" er produsert av fleksibelt materiale, som f.eks skinn, og har flere haler. Det betyr at den kjennes forskjellig fra slag til slag, og at virkningen fordeles over et ganske stort område. Hvis du blir snerta av en katt er følelsen helt annerledes, mer sviende, og mer konsentrert. Ridepisk og spanskrør er harde, smale og til en viss grad fleksible. De treffer på et mye mindre område enn en katt, og opplevelsen er på mange måter mer intens. En paddle er bred og hard, gjerne laget av tre, (men kan godt være en bordtennisracket) og gir en "bredere" følelse. Opplevelsen av lette og hardere slag er svært forskjellig. Det er vanskelig å forklare dette. Jeg tror det oppleves svært forskjellig fra person til person, og jeg er jo bare ekspert på meg sjøl... Det beste rådet jeg kan gi er at du må prøve deg fram. Start forsiktig, og prøv gjerne på deg sjøl. Da har du kontroll på både styrke og opplevelse. Husk bare følgende: Pisk aldri noen som ikke ønsker det, og la deg ikke piske mot din vilje!
Gjest EvaL Skrevet 22. september 2004 #10 Skrevet 22. september 2004 Det beste rådet jeg kan gi er at du må prøve deg fram. Start forsiktig' date=' og prøv gjerne på deg sjøl. Da har du kontroll på både styrke og opplevelse. [/quote'] Har ingen av disse piskene pr. i dag, men ønsker å gå til anskaffelse av en. Hva anbefaler du å begynne med? Går det ann å prøve på seg selv da, blir ikke det en helt annerledes følelse med tanke på vinkler og det at man ikke kommer til f.eks. bak på rompa der jeg kunne tenke meg litt ris? :oops: Her i huset er vi helt i en famlende begynner fase når det gjelder dette med BDSM så jeg stiller sikkert mange dumme spørsmål nå, men det får bare stå til :-? En ting til, er dere alltid bundet når dere piskes og mottar straff? Tror det må til for meg altså......
bølla Skrevet 22. september 2004 #11 Skrevet 22. september 2004 Jeg regna med at Tispa ville svare bra på spørsmålet om hvordan det føles. Veldig imponert over hennes innslag om det som har med sm og gjøre. Og sier meg enig. Veldig forskjellig åssen det føles. Dagsformen min har mye og si ogå. Men den "værste" for meg er nok spanskrøret...noe min herre er veeeldig klar over. Og jeg for min del er ikke bundet hver gang. Er jeg bøllete så må straffen tas der og da. (Er da aldri det jeg men...hehe) Noe av spillet/leken er jo og måtte høre på din herre, om bl.a og stå rolig. Foreslår at dere prøver dere litt frem. Et lite tips: Mye i kjøkkenskuffene som kan brukes også.
bølla Skrevet 22. september 2004 #12 Skrevet 22. september 2004 Litt utenfor egentlig. Men kom plutselig på den gangen jeg skulle få halsbånd. Den guttungen på rundt 5 år lurte nok veldig på hvorfor den dama stod og prøvde hunde halsbånd.....Må le når jeg tenker på det.
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #13 Skrevet 27. september 2004 Litt utenfor egentlig. Men kom plutselig på den gangen jeg skulle få halsbånd. Den guttungen på rundt 5 år lurte nok veldig på hvorfor den dama stod og prøvde hunde halsbånd.....Må le når jeg tenker på det. Skjønner godt at han lurte på det... hva skal du med halsbånd?
bølla Skrevet 27. september 2004 #14 Skrevet 27. september 2004 Gå tur med bikkja vel....hva tror du?
Gjest Anonymous Skrevet 27. september 2004 #15 Skrevet 27. september 2004 Gå tur med bikkja vel....hva tror du? Er det halsbåndene i dyrebutikkene er til ja, så det er ikke rart guttungen tenkte slik.
Gjest Anonymous Skrevet 22. oktober 2004 #16 Skrevet 22. oktober 2004 Spennende - to i en opplegg - dildo og pisk. Ta et søk på nettet...flere butikker som selger det her til lands
Superlammet Skrevet 26. oktober 2004 #17 Skrevet 26. oktober 2004 Tispa hadde et veldig bra innlegg. Jeg for min del foretrekker katten. Smerten blir ikke for intens, noe smerten fra en ridepisk for kan bli. Når det gjelder nihalet katt ville jeg nok ikke kjøpt den på en typisk sex-leketøysbutikk, som f.eks kondomeriet. Kvaliteten er veldig laber. Prisen på ei skikkelig katte ligger også noe høyt. Jeg for min del fant en veldig god en i Praha=) Men hvis du bare skal bruke for å piffe opp litt, uten harde slag, så funker jo selvsagt en ridepisk ypperlig. Den er også billigere. Sats på en hund og hest butikk, de pleier å være billigere enn sex-butikker.
Gjest naughty at skool Skrevet 9. juli 2010 #18 Skrevet 9. juli 2010 ved innkjøp av spanskrør, så finnes det en del nettshoper i england, men les beskrivelse så dere ser at det er rattan og ikke bamboo. stor forskjell i kvalitet. masse utstyr der til billig penge:) beste rattan vokser sør i thailand, så går å skaffe selv om en er der på ferie:) 7-9 mm tykkelse er greit for lettere avstraffelse, for skikkelig stripete stomp så er 13mm tykk standard headmaster cane ideel:) rattan canes lager den deiligste swooosh lyden i luften:) har vært på skikkelig rollespill i england, 2 ganger, må oppleves, 6 timers skoledag, uniforminspeksjon ved oppstart, ugrei uniform ender med straff, så diverse tester og oppgaver der resulat gir skryt eller straff:) straff var alt fra ris på blanke messingen til 12 of the best med spanskrøret:) skoledag avsluttes med besøk hos headmistress for å gjennomgå karakterer og annmerkninger med påfølgende straff:)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå