honnning Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Har nettopp kjøpt meg mitt første par med ray bans. Kjøpte dem på Strømstadfergen, og finner ikke noen informasjon om garanti noe sted, er det noen som vet om jeg har noen garanti eller ikke? Damen i kassen sa også at jeg kunne gå innom Brilleland (eller Specsavers, husker ikke helt hehe) og at de har gratis service for tilpassing av briller hvis de er for store. Er det noen som vet om dette stemmer?
gohege Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Hei! Jeg tok med mine solbriller som er kjøpt andre steder til min lokale optiker, c) optikk, og fikk de justert og pusset gratis. Må nevne at jeg er kunde i denne butikken fra før med både linser og briller, men jeg tror det er vanlig service for alle uansett om de er "stamkunder" eller ikke. Hva andre optikerkjeder gjør vet jeg ikke, men mange pleier å yte den samme servicen. Du kan jo sende på en mail eller ringe om du ikke føler deg komfortabel med å stille opp uten å være helt sikker? 1
Nort Skrevet 20. juli 2015 #3 Skrevet 20. juli 2015 Jeg var også innom en helt tilfeldig butikk å fikk de tilpasset, tok ett halvt minutt... Når det gjelder garanti så veit jeg ikke helt, men jeg fikk igjen på forsikringen da mine gikk i stykker for noen år siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå