Aircondition Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Jeg kjøpte meg et slikt sett med seks forskjellige nyanser og fikk tildelt ett uten at det ble gjort noen vurderinger av farger først. Nå tror jeg fargene er alt for mørke til meg. Jeg er mulatt og er lys brun i huden, og den aller lyseste fargen på paletten er omtrent samme farge som på huden min.. Jeg ser ut som en neger hvis jeg bruker alle fargene. Kan jeg klage på dette? Jeg har virkelig ikke peiling på sminke selv og trodde kanskje hun som jobbet der hadde det.. Jeg kjøpte meg også nytt mineralpudder og var usikker på farge. Jeg hadde på meg en del pudder fra før, og informerte om dette da hun ansatte tilbød seg å prøve litt på meg. Hun dekket til det jeg hadde fra før og sa at vi så sånn ca hvordan det ble. Da jeg skulle sminke meg selv dagen etter ble det en helt annen farge enn det resultatet som ble dagen før. Naturligvis.. Det burde da jeg også skjønt når jeg kjøpte det, men jeg tenkte ikke over det. Er det noe vits i å prøve å få byttet dette?
Aircondition Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #2 Skrevet 14. juli 2015 Det contouring-settet, jeg har som sagt ikke peiling.. Men skal det ikke være en farge med lysere toner enn det jeg har på min egen hud?
Ullpledd Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Nei dette er ett contour-sett, som du sier selv. Fargene skal brukes til å lage skygger, og har dermed mørkere farger enn du kanskje opprinnelig har i ansiktet fra før av. 2
Aircondition Skrevet 14. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 14. juli 2015 Ok, jeg tenkte det trengtes lysere toner for å kunne fremheve kinnbein, panne osv..
dillyduzit Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Det finnes forskjellige paletter (farger altså) og det er mening at det skal være et litt lysere enn hudtonen for å bruke det til å hightligte (da gjerne under øynene, som setting powder/banana powder)
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Tror det er 2 forskjellige typer av dette settet. En som heter Light, og en som heter Medium Tan. Om du går inn på denne linken, viser Light før du trykker på noe, men om du trykker på "Velg et alternativ" og trykker på det eneste alternativet som er tilgjengelig, altså medium tan, viser den mørkeste av de. Kan det hende at der du har bestilt fra kun har hatt det mørkeste, og ikke vist det andre alternativet som var utsolgt (som på linken min)?http://www.coverbrands.no/contour-kit Anonymous poster hash: 3aad2...7e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå