Gå til innhold

gruer meg til ferie....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

hei!

jeg og min kjære har vært sammen et par år nå og nå har det seg slikt at jeg skal ut på en liten sommertur om noen uker! selv ville jeg ikke dra,men allikavell jeg også må jo på sommerferie! jeg forsjøkte å få han med,men dette satte han seg imot! nå teller vi ned dagene og gråter oss i søvn hver kveld,jeg tror personlig at han ikke kommer til å være utro eller noe slikt, men allikavell sitter tvilen i meg! ikke det at jeg tvilerpå han, men jeg liker ikke tanken på at han skal være så lenge alene og har da muligheten til å gjøre alt han vil uten at jeg kan hindre han på noe måte! det er vondt å vite at jeg ikke skal få se han og det er savnet som plager meg mest... hvordan skal jeg kunne overleve.. dette høres nok noe patetisk ut,men dette er virkelig en gutt jeg lever for! og om det skjer noe mellom oss disse ukene vil jeg aldri kunne leve med det!

alt i alt vil det bli så sårt å reise fra han,men utroli deilig å komme hjem til han,men det er dagene imellom som plager meg*! jeg vet ikke hvordan jeg skal få tiden til å gå!!!! alt jeg kommer til å tenke på er han! tårene triller allerede med tanken på det....... :cry: :cry: :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva slags tur skal du på, og hvorfor vil han ikke være med?

Hvorfor stoler du ikke på han?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

nei men dette er en familietur og jeg føler dårlig samvittighet dersom jeg ikke blir med dem,og jeg hadde nok ikke kommet meg noen steds dersom de ikke skulle tatt meg med da økonomien ikke er på topp i disse dager! jeg vet dette............. noen trøste ord hadde da hjulpet men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du gruer deg til å være borte fra kjæresten din. Jeg liker det heller ikke. Men du bør jo tenke positivt og glede deg til du kommer tilbake. Da er alt helt topp. Selv om man bare en borte fra hverandre i et par dager er det kjempedeilig å komme tilbake.

Det er litt sunt å være borte fra hverandre, da lærer man mer å sette pris på hverandre og de små tingene i et forhold.

Stå på! Se på dette som en liten test du skal klare.

CEL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sandix
jeg tror personlig at han ikke kommer til å være utro eller noe slikt,

Da er vel alt ok?

men allikavell sitter tvilen i meg!

Ikke så helt ok likevel da.

ikke det at jeg tvilerpå han

Neivisst.

men jeg liker ikke tanken på at han skal være så lenge alene og har da muligheten til å gjøre alt han vil uten at jeg kan hindre han på noe måte!

Aha, det er der det stikker; du mener at den eneste grunnen til at kjæresten din ikke finner på noe sprell er at du hele tida er tilstede og hindrer ev utskeielser? Etter to år i forholdet er ikke tilliten mye å skryte av. Hva er det som har gitt deg grunn til å tro så dårlig om ham?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Det virker som om dere bare har godt av denne ferieturen din..

Det er viktig at man lærer å være litt borte fra hverandre også.Og det er vel ikke snakk om så lang tid?!

Bare tenk på hvor godt det blir å komme hjem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er man i ett forhold må man kunne reise bort fra hverandre uten at man skal bli oppspist av tanker om at hva skjer når jeg ikke er her......og lignende.

Se på ferien som en liten trening for deg selv, for det er veldig synd om du skal føle det slik ved fremtidige utflukter, det være seg sammen med familie eller veninner. Du kan komme til å kvele deg selv, og din kjære.

Vi trenger alle litt luft under vingene...

Hilsen Snuppeline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

ja det er sant det mange av dere sier! vi har nok godt av det,og ved siden av det også kanskje veldig vondt da vi sier hadet til hverandre! men prøver å overbevise meg selv om at det ikke skal skje noe og at vi skal få det enda bedre når jeg kommer tilbake..men det er ikke lett!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...