Gå til innhold

Er dette ''masete''?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg traff en jente på et kurs for en liten stund siden, og forrige uke ble vi enige om å treffes igjen en dag. I helgen var hun syk (vet at hun var syk og at det ikke var et ''snilt nei'' :) )  og vi ble enige om å snakkes når hun ble frisk igjen. Tenkte da at hun tar kontakt, men kan det virke masete av meg og sende en melding i dag og spørre hvordan det går og om vi skal treffes i morgen eller i overimorgen?

Synes selv det er et dumt spørsmål og føler meg litt som en liten fjortis her jeg sitter og skriver, men er ikke så erfaren mtp. dating, og er i tillegg litt sjenert av meg, så håper jeg kan få litt hjelp av dere :)

Anonymous poster hash: 105af...276

Anonymous poster hash: 105af...276
Videoannonse
Annonse
Gjest BethD
Skrevet

Ville ventet en dag eller to bare for å se...:)

Så kan du gjøre det..:)

AnonymBruker
Skrevet

Litt usikker, egentlig. Er du mann, så forventer hun kanskje bare automatisk at du skal ta styringen, slik at hun gjerne sitter og lurer på hvorfor du ikke har tatt kontakt. 

Men om hun ikke har tatt kontakt fordi hun har mistet interessen, har du jo egentlig ingenting å tape på å sende henne en melding. Hører du ikke noe da/ikke får noe "god" respons, så vet du jo ihvertfall. 

Anonymous poster hash: c4dbb...20d
Skrevet

Du kan sende melding å høre hvordan det går og om hun føler seg bedre. Det er iallefall mindre masete

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker kanskje at du kan sende en melding og bare spørre om hun føler seg bedre/ønske god bedring/si at du håper hun har det bra eller lignende i første omgang, og kanskje ikke spørre om et nytt møte før du har fått bekreftet at hun er frisk? I beste fall svarer hun at hun har det bra og foreslår noe selv! ;)

Anonymous poster hash: d06b1...d9d
  • Liker 4
Skrevet (endret)

.

Endret av dayman
Skrevet (endret)

...

Endret av mini-mio
AnonymBruker
Skrevet

Er jo bare tirsdag, og jeg liker ihvertfall å ha noen dager i fred både mens jeg er syk, og noen dager i fred å komme meg på. Det er ikke nødvendigvis sånn at kvinner sitter å forventer at mannen skal ta kontakt uansett. Jeg syntes det er masete - etter så kort tid ihvertfall.

Anonymous poster hash: 1d3ef...901
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...