Gå til innhold

Spørsmål om Tinder (gratisversjon vs plusversjonen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som er på Tinder og vet hvordan denne appen fungerer, spørsmål til dere :)

Jeg har gratisversjonen av appen. Ofte får jeg opp "Ingen nye personer i nærheten din." Og når jeg først får opp noen er det max fem stykker. Er det i gratisversjonen at det er så begrenset med søk? Har Tinder plus ubegrenset med søk? Jeg har sniktittet litt før jeg endelig har lagt ut bilde nylig (så er rimelig ny på dette) og har fått opp noen av interesse. Men de dukker jo aldri opp igjen :dry:  Dere som kan Tinder, er det plus versjonen som må til for å få noe ut av denne appen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det står vel hva man får for pengene? Man slipper annonser, kan angre den siste sveipen og man endre stedet ditt. Det står ikke at man får flere bilder man kan titte på.

Selv har jeg gratisversjonen og en drøss med profiler. Bor i Bergen og i 20-årene. Når det er sagt så har jeg ikke fått noe ut av appen så jeg er jo like langt.

Anonymous poster hash: 12960...775
Skrevet

Det står vel hva man får for pengene? Man slipper annonser, kan angre den siste sveipen og man endre stedet ditt. Det står ikke at man får flere bilder man kan titte på.

Selv har jeg gratisversjonen og en drøss med profiler. Bor i Bergen og i 20-årene. Når det er sagt så har jeg ikke fått noe ut av appen så jeg er jo like langt.

Disse funksjonene trenger jeg vel strengt tatt ikke, nei.

Skal tro om de personene kommer opp flere ganger, de jeg har krysset bort? Vet i alle fall at en person har kommet opp to ganger, selv om jeg x'et han bort. Bor i en liten by i Norge, ikke akkurat så mange som dukker opp hver gang...

AnonymBruker
Skrevet

Disse funksjonene trenger jeg vel strengt tatt ikke, nei.

Skal tro om de personene kommer opp flere ganger, de jeg har krysset bort? Vet i alle fall at en person har kommet opp to ganger, selv om jeg x'et han bort. Bor i en liten by i Norge, ikke akkurat så mange som dukker opp hver gang...

Jeg får også personer jeg har Xet tilbake. 

AnonymBruker
Skrevet

Er det annonser på gratisversjonen? Det har ikke jeg lagt merke til. 

Og nei.. Det er ubegrenset søk på begge versjonene. Forskjellen er at det er ubegrenset antall matcher på plusversjonen. Det er det tydeligvis ikke på gratisversjonen (selv om jeg ikke har erfart det selv). 

Anonymous poster hash: 4149d...15d
  • Liker 2
Skrevet (endret)

Visste ikke en gang at det var kommet en plussversjon jeg. For lenge siden jeg har vært på Tinder skjønner jeg. Ellers hadde jeg også få mulige matcher i starten, så det tar litt tid før man får inn matcher tror jeg. Prøv også å utvide km-radiusen din og alder, så kommer det nok opp flere etterhvert ;)

Endret av lillsunshine
Skrevet

Det er en spesiell en jeg håper dukker opp igjen, sist han dukket opp sveipet jeg ikke til høyre. Håper han fortsatt er på Tinder.... Jeg  har ikke sveipet til høyre på noen før nå (har nettopp lagt ut bilde på min profil også). Ja ja, får se om det dukker opp noe spennende etter hvert da :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis du var der uten bilde når han fikk deg opp første gang, så har han sveipet deg til venstre. Og du selv skriver at du sveipet han til venstre. Da er det vel ikke stor sjanse for at dere får hverandre opp igjen. Ikke lurt å være der i det hele tatt uten bilde. Folk sveiper de uten bilde til venstre automatisk.

Anonymous poster hash: 67706...6de
Skrevet

Du har begrenset med likes, men når du når den grensen, får du beskjed om det, og tilbud om å kjøpe plusversjonen. Den grensen er veldig høy, du skal sveipe mye og ofte før den blir noe problem. Sier appen at det ikke er flere personer i nærheten, så er det akkurat det det betyr. Da må du evt. utvide søkeområdet eller aldersgrensene.

Hvis du vil begynne på nytt for å få opp folk om igjen, må du slette profilen din (ikke bare avinstallere appen) og lage en ny. Noen sier også at du bør avinstallere appen og installere den på nytt etter at du har  slettet profilen.

AnonymBruker
Skrevet

Leste "puleversjonen".

Jeg også😄

Anonymous poster hash: 96b65...3cb

AnonymBruker
Skrevet

Jeg også

Anonymous poster hash: 96b65...3cb

Det sier vel alt om dere. :jolie:

:nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Slett kontoen din og opprett en ny med bilde fra starten av!  :laugh: Så får du opp alle i nærheten. Svært få sveiper til høyre på folk uten bilde, dessverre..

Anonymous poster hash: 07691...1c2
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS, det er jo bare å lese på spørsmål m/svar på Tinder om versjonene. Det er ingen grunn til å ha plus-versjonen, hvis du ikke absolutt vil kikke på noen utenfor 160 km-radiusen (da er du desperat), og at du trenger å få tilbake en match som du slettet (det er også rimelig desperat). Så plus-versjonen er mest for menn. :nigo:

Skrevet

Du kan endre at du vil ha tindrere innen 50 km, enn tindrere innen bare 5 km for eksempel. Kanskje du da får flere å sveipe på? :)

AnonymBruker
Skrevet

Du kan endre at du vil ha tindrere innen 50 km, enn tindrere innen bare 5 km for eksempel. Kanskje du da får flere å sveipe på? :)

Det forstår sikkert de fleste at er mulig.

Skrevet

Det forstår sikkert de fleste at er mulig.

TS skrev jo at hun er fersk i gamet, så sjansen er der for at hun ikke vet om alle funksjonene.

Skrevet

Slett kontoen din og opprett en ny med bilde fra starten av!  :laugh: Så får du opp alle i nærheten. Svært få sveiper til høyre på folk uten bilde, dessverre..

Anonymous poster hash: 07691...1c2

Jeg har slettet kontoen min nå, men noen ny konto ble ikke opprettet. Kom rett inn på samme konto tror jeg, er i alle fall knyttet opp til fb...? Uansett, det som skjedde var at jeg fikk opp mange, men alle var latinamerikanere eller amerikanere! He he, i alle dager, hvordan skjedde det??  :laugh:  Jeg har sjekket posisjonen på mobilen og i følge den er jeg fortsatt hjemme og ikke i utlandet :fnise:

Og ja, jeg er ny i gamet, så takk for alle svar så langt :) Nå får jeg prøve å se om jeg får opprettet en ny konto på et eller annet vis, skal ikke være lett dette :ler:

Skrevet

Får ikke til å endre det, bare en hel masse Carlos'er og Antonio'er som kommer opp :dry:  Ikke for det, mange kjekke latinamerikanere, men ikke helt det jeg var ute etter.... Noen som vet hva som kan ha skjedd og hvordan jeg får endret det`?

AnonymBruker
Skrevet

Får ikke til å endre det, bare en hel masse Carlos'er og Antonio'er som kommer opp :dry:  Ikke for det, mange kjekke latinamerikanere, men ikke helt det jeg var ute etter.... Noen som vet hva som kan ha skjedd og hvordan jeg får endret det`?

Det er nok bare noen turister som aktive akkurat nå. Ikke så merkelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...