Gå til innhold

Barnevakt og lønn

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er en grei lønn per kveld for en ung tenåringsjente som skal være barnevakt?

Jenta er vant til å sitte barnevakt for egne småsøsken, da uten lønn. :)

Det er snakk om at hun kommer i 18-tiden og sover over til dagen etterpå. Godis etc kjøpes inn av oss.

Anonymous poster hash: 06656...a11
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor mange og gamle er barna? Legger hun dem, eller er de lagt når hun kommer?

Anonymous poster hash: 31da9...e8d

AnonymBruker
Skrevet

Hun er tilstede når barnet legges, men slipper å legge det alene. Barnet er 2,5 år.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg gir 100kr timen jeg..

Anonymous poster hash: 356a1...c57

Skrevet

Jeg får 120kr for to barn på 1 og 4 år, er lærer til vanlig. Har ikke lagt barna de gangene jeg har vært der.

AnonymBruker
Skrevet

Hvis hun ikke må ta seg av barnet, bare sove der, så synes jeg 500kr er greit.

Anonymous poster hash: 6a795...920

AnonymBruker
Skrevet

Betalte 1000 kr til barnevakten når vi giftet oss, hun var 19 år. Barna 1 og 4 år. Hun la ikke barna, og var der fra kl 19 til kl 3. Hovedgrunnen til at vi betalte så mye var fordi vi måtte være sikker på at hun ikke kom til å trekke seg.

Betalte en 14 åring 500 kr fra 19 til 02. 6 barn, alle ble lagt av foreldrene, og han måtte bare høre etter dem og gi beskjed til oss eller den andre forelderen dersom noen våknet, så kom vi løpende de 100 meterne fra der vi var.

Anonymous poster hash: 25075...59e

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Jeg synes 500 kr er masse penger for en 14-åring for å sitte og se på tv en kveld!! Men greit nok, hvis det er dette som er det vanlige får man jo bare betale såpass, da. Jeg er faktisk usikker på om jeg får lov av foreldrene å gi så mye... :)

Skrevet

Jeg fikk i alle fall ikke i nærheten av en så stor sum når jeg var barnevakt i den alderen.

AnonymBruker
Skrevet

200-300kr er ok. Er det barn som er krevende om kvelden og står opp etter de er lagt fordi de ikke vil sove, hadde jeg gitt litt mer.

Det koster ikke mange kalorier å sitte å se tv en kveld et annet sted enn i sin egen stue.

Anonymous poster hash: facec...ea3

Gjest Magdalene
Skrevet

TS her. Jeg synes 500 kr er masse penger for en 14-åring for å sitte og se på tv en kveld!! Men greit nok, hvis det er dette som er det vanlige får man jo bare betale såpass, da. Jeg er faktisk usikker på om jeg får lov av foreldrene å gi så mye... :)

Hun har jo faktisk ansvar for barnet ditt da. Hun sitter jo ikke bare der for å se på tv.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...