Gjest hei og hopp Skrevet 8. september 2004 #1 Skrevet 8. september 2004 jeg er så glad........i lost my virginity.....wooohooo, ååååh så deilig d var.....er 20 år gammal.....jippiiii
Icy Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 jeg er så glad........i lost my virginity.....wooohooo' date=' ååååh så deilig d var.....er 20 år gammal.....jippiiii[/quote'] Gratulerer
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 jeg er så glad........i lost my virginity.....wooohooo' date=' ååååh så deilig d var.....er 20 år gammal.....jippiiii[/quote'] Jøss. Er ikke jomfru-tilstanden noe men slår vakt om, og ikke noe man på død og liv skal kvitte seg med? På meg virker det som om hei og hopp's viktigste motiv, ikke har vært å debutere med noen spesiell utvalgt, men bare noen som kan hjelpe henne med "problemet".
Polly Ester Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Det var vel kanskje ikke noe særlig å vokte dyden når man har blitt 20 år? Da kan det kanskje ses på som et "problem"?
Serpico Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 jeg er så glad........i lost my virginity.....wooohooo' date=' ååååh så deilig d var.....er 20 år gammal.....jippiiii[/quote'] Husk du må være sammen med en annen for at det skal gjelde.
Gjest GreenSky Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 Så fint, da. Grattis. 20 er ikke så seint det, foresten. Var 22 selv. :-)
millemei Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Grattis til deg da Går ut ifra at du er en gutt, eller så kunne det umulig ha vært så deilig
alisia4 Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 Millemei sier: Grattis til deg da Går ut ifra at du er en gutt, eller så kunne det umulig ha vært så deilig. Ja enig. Jeg tenkte på det samme. Kan forstå at det er en jubel da. For det er aldri godt første gangen. Huff....... :-)
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #9 Skrevet 8. september 2004 Joda. Jeg er jente, og jeg hadde det godt første gang!!! Jeg kjenner igjen følelsen til trådstarter, endelig i gang, på en måte!
^me^ Skrevet 9. september 2004 #10 Skrevet 9. september 2004 jeg er så glad........i lost my virginity.....wooohooo' date=' ååååh så deilig d var.....er 20 år gammal.....jippiiii[/quote'] gratulerer så mye! det var bra at din første gang var vellykket! er ikke alle som var så heldig som deg første gang.. kos deg videre i seksuallivet og ekspremiter mye!
ivanka Skrevet 9. september 2004 #11 Skrevet 9. september 2004 Millemei sier: Grattis til deg da Går ut ifra at du er en gutt, eller så kunne det umulig ha vært så deilig. Ja enig. Jeg tenkte på det samme. Kan forstå at det er en jubel da. For det er aldri godt første gangen. Huff....... :-) sorry, men dere tar feil begge to.
Gjest jomfru Skrevet 9. september 2004 #12 Skrevet 9. september 2004 Jeg lurer hva er gammelt for en gutt å fortsatt være jomfru, jeg mener unormalt gammelt? Hva ville dere syns om en normal, litt sjenert, gutt som dere mente var for gammel for å ennå være jomfru?
Gjest Anonymous Skrevet 9. september 2004 #13 Skrevet 9. september 2004 sorry, men dere tar feil begge to. Det er vel forskjell fra person til person.. ingen er like... For noen er det helt forferdelig første gangen, mens for andre er det godt... ingen fasit svar på slikt... Gratulere til trådstarter!
Bunny Skrevet 10. september 2004 #14 Skrevet 10. september 2004 så bra at det gikk greit første gangen da! :-)
Suzy Skrevet 10. september 2004 #15 Skrevet 10. september 2004 Jeg lurer hva er gammelt for en gutt å fortsatt være jomfru' date=' jeg mener unormalt gammelt? Hva ville dere syns om en normal, litt sjenert, gutt som dere mente var for gammel for å ennå være jomfru?[/quote'] Det er vel ingen som er for gammel vel? Man kan jo av ulike årsaker være jomfru så lenge som helst... nei ikke påfør deg unødig vonde følelser og begrensninger. En normal sjenert gutt som var på min alder 33, jomfru og gjerne ville debutere med meg hadde jeg syntes var ærefullt (om jeg var ledig på markedet såklart)
~Viva~ Skrevet 10. september 2004 #16 Skrevet 10. september 2004 Jøss. Er ikke jomfru-tilstanden noe men slår vakt om, og ikke noe man på død og liv skal kvitte seg med? På meg virker det som om hei og hopp's viktigste motiv, ikke har vært å debutere med noen spesiell utvalgt, men bare noen som kan hjelpe henne med "problemet". Det er ikke alle som synes det er noe særlig å være jomfru når du er 20 og de fleste vennene dine har debutert (kanskje for leeenge siden). Var aldri opptatt av å vokte min egen jomfrudom fordi den var noe spesielt, det betyr jo ikke at jeg hoppet til sengs med den første og beste. Han jeg mistet den til er nå min forlovede og den kvelden var jeg veldig glad - fordi jeg hadde gjort det med akkurat ham, men også for at jeg i det hele tatt hadde gjort det (husker at jeg tenkte... endelig... selv om jeg bare var 16. Følte jeg var den siste i gjengen)
~Viva~ Skrevet 10. september 2004 #17 Skrevet 10. september 2004 Jeg lurer hva er gammelt for en gutt å fortsatt være jomfru' date=' jeg mener unormalt gammelt? Hva ville dere syns om en normal, litt sjenert, gutt som dere mente var for gammel for å ennå være jomfru?[/quote'] Om jeg hadde hatt en kompis på mangeogtjue som fortsatt var jomfu, ville jeg sannsynligvis tenkt at det var litt uvanlig og følgelig lurt på hvorfor. Men ville aldri tenkt at det var unormalt uansett alder på ham, siden manglende debut kan ha massevis av mulige grunner.
Icy Skrevet 10. september 2004 #18 Skrevet 10. september 2004 Menn som er jomfru lenge har rett og slett ikke hatt sjangs for å få seg noe, eller at jenten han evt kunne ha hatt sex med ikke så ut som ett fruktfat! Fra puberteten vil en gutt ha sex, slik er det bare. Selv var jeg akuratt fylt 20 år når jeg debuterte og føler at det var relativt seint. Gikk lite på byn, var lite ute med folk, hadde skole etc som jeg følte tok mye energi. Og var heller aldri i ett seriøst forhold før 20 så ble bare ikke noe kan man si.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå