AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Jeg begynte å date ei jente i slutten av mai, vi var ikke på mange dates på grunn av eksamner og starten av sommerferien da hun dro hjem. Til tross for det liker jeg henne veldig godt. Vi pratet hver dag og gjorde det litt etter hun dro også. Nå derimot har vi ikke pratet på 1 1/2 uke og sist gang vi pratet virket det liksom ikke helt som da vi pratet før uten at jeg helt kan peke på hva som virket annerledes. Tingen er at hun har søkt på studie her hvor jeg bor og et annet sted, men vet ikke helt hvor hun kommer inn. Jeg har prøvd å ta litt avstand så jeg ikke skulle bli såret hvis hun endte opp det andre stedet. Jeg tok kontakt de to siste gangene vi pratet, er det greit om jeg sender henne en melding igjen eller skal jeg bare glemme henne og la henne ta kontakt? Jeg vet hun jobber til noen syke tider i ferien, så hun har ikke all verdens med tid. - Gutt 21 Anonymous poster hash: 81d3a...c03
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Litt vanskelig å si hvor interessert hun er uten å vite mer. Hvordan går samtalene? Er hun gjensidig interessert i deg eller er ganske ensidig? Anonymous poster hash: 6f8dd...87c
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Finn deg noen andre! Jeg lukter styr og tull på lang avstand allerede. Anonymous poster hash: 96761...f71
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 Litt vanskelig å si hvor interessert hun er uten å vite mer. Hvordan går samtalene? Er hun gjensidig interessert i deg eller er ganske ensidig? Anonymous poster hash: 6f8dd...87c Hun er litt mer pratsom enn meg men det er en gjensidig interesse ja. Det var iallefall, selv om det nå kan virke litt som den er borte da. - TS Anonymous poster hash: 81d3a...c03
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Hun er litt mer pratsom enn meg men det er en gjensidig interesse ja. Det var iallefall, selv om det nå kan virke litt som den er borte da.- TS Anonymous poster hash: 81d3a...c03 Da kan du fint ta kontakt. Anonymous poster hash: 02da8...60f
Gjest Juan Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Det høres ikke så veldig lovende ut, men du har vel ingenting å tape på å ta kontakt en gang til? Men unngå småprat rundt uvesentligheter og ikke gå rundt grøten.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Det høres ikke så veldig lovende ut, men du har vel ingenting å tape på å ta kontakt en gang til? Men unngå småprat rundt uvesentligheter og ikke gå rundt grøten. Hva mener du? Anonymous poster hash: 03156...c3d
Gjest Juan Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Hva mener du? Anonymous poster hash: 03156...c3d Jeg mente det jeg sa. Og du er heller ikke trådstarter.
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #9 Skrevet 14. juli 2015 Jeg mente det jeg sa. Og du er heller ikke trådstarter. Det er vel det samme, jeg skjønner heller ikke hva du mener.Anonymous poster hash: 02da8...60f
Gjest Juan Skrevet 14. juli 2015 #10 Skrevet 14. juli 2015 Spør presise spørsmål, så får du presise svar. Uvesentligheter regner jeg med alle forstår hva betyr. Videre finner man følgende gjennom Google: En person som går rundt grøten har som oftest problemer med å si ting rett ut, kalle en spade for en spade. Men det kan også være en person som har noe å skjule, og som derfor prater om irrelevante eller omkringliggende emner. Politikere er mestere i denne kunsten. Jeg føler jeg var meget tydelig i mitt svar.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå