AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Hei! I et par måneder har jeg hatt en rød liten flekk på nesen, samme størrelse som en hudorm eller liten kvise. Altså en pore som rett og slett har blitt rød. Da jeg renset ansiktet idag virket det som den "åpnet" seg og nå vil den ikke slutte å blø. Det vil si at jeg nå har en stor flekk av blod, som hver gang jeg tørker den bort bare kommer tilbake. Har blødd derfra i ca 2 timer og det virker ikke som den vil slutte selv om jeg lar den være i fred. Noen som vet hva dette er? Hvorfor jeg har en pore som rett og slett blør ustoppelig om den vil gi seg etterhvert? Tusen takk Anonymous poster hash: 5fc5d...0b1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Ja, det er slutten på en blodåre. Bare fint å la den blø ut, kanskje du blir kvitt den. Jeg husker ikke den medisinske termen i farta, men vet godt hva du mener da jeg har mange slike selv. Anonymous poster hash: 8f8e3...506
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Jeg fant det, Spider nevus er navnet. http://www.oslohudlegesenter.no/spider-nevus-hid-61.html Anonymous poster hash: 8f8e3...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå