"Maia" Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Hei! Jeg skal på utveksling til Cuba i høst, og ønsker å ha ett kamera som tar gode bilder, kan filmes med og som er enkelt å ha med seg. Jeg lurer derfor på om jeg skal kjøpe meg ett GoPro kamera, er det noen som har tips om hvilket som er bra i forhold til formålet mitt? Er det noen som har peiling på kamera, rett og slett?
Gjest frk_Molly Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Følger med her! Skulle akkurat til å lage en tråd om dette og så kom du meg i forkjøpet
jomann Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Som feriekamera ville jeg holdt meg langt unna GoPro. GoPro er god til en enkelt ting, og det er actionfilmer (f.eks. snowboardturer). Batteritiden er helt elendig, du får ikke sett det du tar bilde av hvis du ikke kjøper GoPro 4 Silver eller bruker mobilappen til å vise live hva kameraet "ser" (noe som stjeler batteritiden) og alt du tar bilde av blir i fish eye-perspektiv. Hva er forresten gode bilder for deg? Et godt kompaktkamera er meget bra for vanlige turister. Som oftest er det fotografen - ikke kameraet - som har skyld i at det er så mange dårlige bilder som deles på Facebook.
Kraula Skrevet 17. juli 2015 #4 Skrevet 17. juli 2015 Jeg kjenner flere som sverger til GoPro. Om du liker stilen, og du skal ha en litt aktiv tur, så synes jeg absolutt at GoPro kan være kameraet å gå for. Vurderer å kjøpe det til kjæresten i bursdagsgave, siden det er lite og nett (og han er ikke typen til å gå rundt med et vanlig kompaktkamera).
Okapi Skrevet 18. juli 2015 #5 Skrevet 18. juli 2015 Enig med jomann, GoPro er ikke egnet her. Super til surfing, sykling og fallskjermhopping, men til å traske rundt i gatene? Absolutt ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå