Alterna Skrevet 7. september 2004 #1 Skrevet 7. september 2004 har jeg kjøpt meg. flate uten høye hæler, og litt vide slik at får trang bukse nedi. Er det fint, eller? finner ingen andre måter å kombinenere de skoene med. tenkte å finne bilde av de, men de er ikke på siden deres. men ligner litt på disse: http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=2011 http://www.dna-shoes.com/flash5.htm nr 0054 Mine går ca midt på leggen så de går ikke så høyt oppe, og har en spenne øverst. Flere her som har slike? Hva syns dere? Mine står fortsatt urørt i skapet.
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #2 Skrevet 7. september 2004 siden du spør syns jeg de var grusomme :-?
Gjest madamX Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 ikke helt min type sko men det er fint med buksene nedi
Lee Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Ja, siden du spør... Dette er heller ikke sko etter min smak. Jeg synes ikke det er pent med buksene oppi støvelettene. Det er utrolig hva folk gjør, bare for å følge moten. En annen ting, hvorfor har du kjøpt et par sko, som du ikke er sikker på om du synes er fine? Eller synes du de er fine, men det er viktig for deg at andre også synes det samme som deg?
NullHull Skrevet 8. september 2004 #5 Skrevet 8. september 2004 siden du spør syns jeg de var grusomme :-? Enig! Er ikke alt som er vakkert selvom det er moderne, nei!
Gjest Madam Felle Skrevet 8. september 2004 #6 Skrevet 8. september 2004 En annen ting, hvorfor har du kjøpt et par sko, som du ikke er sikker på om du synes er fine? Eller synes du de er fine, men det er viktig for deg at andre også synes det samme som deg? Det var vel ikke skoene hun var i tvil om, men om det ville være fint med buksen nedi
Gjest Étoile Skrevet 8. september 2004 #7 Skrevet 8. september 2004 Jeg synes det er kult jeg. Har noen beige semskede flate støvletter med spenner på, litt combat-aktige som jeg pleier å ha jeansen oppi. Disse pleier jeg også bruke med jeans oppi, men de har høye hæler da.
Gjest Rio Skrevet 8. september 2004 #8 Skrevet 8. september 2004 De så da ikke så grusomme ut? Iallefall de på lille vinkel som ligner. Er så mange som linker til dna, det går ikke så bra. Men du kan sef ha buksa ned i skoene, det er en smakssak, enten liker du det eller ikke. Men det er in ja
Catzy Skrevet 8. september 2004 #9 Skrevet 8. september 2004 Morsomt! Da jeg gikk på barneskolen, skulle buksene oppi støvlene. Da jeg gikk på ungdomsskolen, ville vi ikke bli sett døde med buksene oppi! De skulle være utenpå! (Samme hvor tykke fjorårets støvletter var...) Og sånn har det vært i over 10 år. Og så blir bukser i støvlettene hot igjen. Morsomt med moter og hva som er hot og hva som er not. Jeg ville foresten ikke puttet bukser i støvlene, men heller brukt skjørt. Og hvis du vil ha bukser oppi, så balanser med en litt stor genser eller tilsvarende, så du får en litt sånn Peter Pan / middelalder-effekt. Tettsittende bukser oppi støvler + tettsittende topp... Ikke bra... Catzy
Gjest Anonymous Skrevet 8. september 2004 #10 Skrevet 8. september 2004 Jo. For meg ser det da ut som hun faktisk er i tvil om hun syns skoene er fine.. (eller at hun syns det, men at andre også må synes det for at det skal være greit å gå med dem..):
Carmen_ Skrevet 8. september 2004 #11 Skrevet 8. september 2004 Ja, siden du spør... Dette er heller ikke sko etter min smak. Jeg synes ikke det er pent med buksene oppi støvelettene. Det er utrolig hva folk gjør, bare for å følge moten. En annen ting, hvorfor har du kjøpt et par sko, som du ikke er sikker på om du synes er fine? Eller synes du de er fine, men det er viktig for deg at andre også synes det samme som deg? Greit at det er mote med bukser oppi skoene. Men noen syns faktisk det er fint også. Jeg f.eks syns det er tøft. Hadde da aldri gått med det bare fordi alle andre gikk med det. Dessuten så er det ganske mange som pleier å poste innlegg her inne om hva folk syns om div klær o.l. Selv jeg, og det er da bare gøy å få litt "input" av andre.
Lee Skrevet 8. september 2004 #12 Skrevet 8. september 2004 Dessuten så er det ganske mange som pleier å poste innlegg her inne om hva folk syns om div klær o.l. Selv jeg, og det er da bare gøy å få litt "input" av andre. Joda, det er forståelig det. At man ønsker input. Det var bare det at hun hørtes så usikker på om hennes smak var ok. Det hørtes ut som om hun måtte få bekreftelse på dette. Det var det jeg synes var litt..vel, tåpelig med hele greia. (Man kjøper da ikke slavisk klær/sko som er på mote?? Man kjøper vel bare det man liker???)
Carmen_ Skrevet 8. september 2004 #13 Skrevet 8. september 2004 Mulig...ikke vet jeg hva hun var ute etter. Jeg tolket det rett og slett som om hun ville ha input. Men uansett. Ja det er veldig tåpelig å følge moten dønn slavisk. Og det å kjøpe ting som alle andre har KUN fordi alle andre har det. Men etter en viss alder så gir jo de fleste blaffen i sånt Og når jeg tenker etter så har jeg aldri kjøpt meg noe bare fordi det var mote. Har blitt påvirket, ja, men da har jeg syntes moten har vært kul. Men så var det ikke meg det var snakk om heller da
Annevenn Skrevet 8. september 2004 #14 Skrevet 8. september 2004 Synes støvlene var fine, jeg. Og jeg synes også det er litt tøft med buksene oppi, men kan styre meg for pinetrange jeans. Kanskje fordi jeg er så gammel at jeg var fjortis på 80 tallet, da det var in sist? Støvlene er forresten veldig tøffe til et skjørt som går midt på leggen, gjerne et litt smalt. Tykke strømper, også de støvlene. Jeg er også noen ganger litt i tvil når jeg har kjøpt noe nytt og litt "dristig", og trenger input fra andre om det er "meg" å bruke plagget eller skoene.....
Lee Skrevet 8. september 2004 #15 Skrevet 8. september 2004 Jeg er også noen ganger litt i tvil når jeg har kjøpt noe nytt og litt "dristig", og trenger input fra andre om det er "meg" å bruke plagget eller skoene..... Så hva gjør du, om du får mange tilbakemeldinger på at plagget/skoene du har kjøpt er grusomme? Leverer du dem tilbake?
Alterna Skrevet 8. september 2004 Forfatter #16 Skrevet 8. september 2004 Ville bare høre meninga deres. Skal selvfølgelig bruke skoene, når det blir litt kaldere. Takk for svar!
Gjest tjena i.i Skrevet 8. september 2004 #17 Skrevet 8. september 2004 Så hva gjør du, om du får mange tilbakemeldinger på at plagget/skoene du har kjøpt er grusomme? Leverer du dem tilbake? er du bare ute etter å kverulere? jeg tror jeg nesten kan svare for alle har at: nei vi hadde ikke levert tilbake skoene hvis folk her syns de var grusomme.
Lee Skrevet 9. september 2004 #18 Skrevet 9. september 2004 [ er du bare ute etter å kverulere? Nei, det er jeg ikke, men dette er da et diskusjonsforum??
Gjest Neej Skrevet 9. september 2004 #19 Skrevet 9. september 2004 Det var aldri snakk o å levere tilbake støvlettene eller ikke å bruke dem. Poenget var hvordan de best kunne brukes, og om det er pent med buksen nedi denne type støvletter. Fint med feed back fra andre en gang i blandt syns jeg da!
Alterna Skrevet 9. september 2004 Forfatter #20 Skrevet 9. september 2004 Jeg formulerte meg nok ganske feil på det startende innlegget, slik at det ble visst misforståelser. Nei, jeg skulle aldri levere tilbake sko som jeg liker kjempegodt selv, fordi noen på en tråd som denne ikke syns de er noe særlig! Var rett og slett bare nysgjerrig på å høre hva andre syns, ikke stort å henge seg opp i da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå