AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #1 Skrevet 14. juli 2015 Hvor er du min elskede, i alle fall ikke her hos meg. Akkurat det merker jeg så alt for godt, at du er langt borte altså. Jeg vet ikke en gang hvem du er, jeg har jo ikke møtt deg enda, likevel savner jeg deg så utrolig sterkt. Men ett sted må du jo være selv om det ikke er hos meg og vi to hører sammen og er ment for hverandre, hvem er du og ikke minst hva gjør du akkurat nå tro? Sitter du også der og føler på savnet akkurat nå, for alt jeg vet kan du være i feil manns armer akkurat nå, fremtiden har bare ikke ført oss to sammen enda. Jeg venter på deg, leiter ikke etter andre heller, sjekking og det å date har aldri vært min greie. Har hatt flere forhold for det, vært samboer med flere jenter og har flere år i forhold enn jeg har som singel etter at jeg passerte 20, men dem er historie nå og var ikke det rette, jeg føler meg trygg på at jeg atter en gang ikke trenger å lete etter noen men at du bare dukker opp en gang og at skjebnen når det skjer leder oss sammen. Men nå har du avventet det litt synes jeg, jeg er veldig klar for å omfavne deg og det minner denne lengselen meg om. Anonymous poster hash: 0a3d7...c66 Anonymous poster hash: 8484a...7a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå