Gå til innhold

Hva er greia med dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..å KJØPE seg likes og følgere på instagram?? Er ei helt vanlig treningsjente jeg kjenner som har gjort dette nå.. Hvorfor gjør man det egentlig? skjønner ikke greia:-p hva hadde du tenkt om en sånn person?

Anonymous poster hash: 125af...6ee

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg hadde tenkt om en person som faktisk bryr seg om at en annen person har gjort dette tror jeg at jeg skal holde for meg selv..

Anonymous poster hash: 050f4...17c
AnonymBruker
Skrevet

..å KJØPE seg likes og følgere på instagram?? Er ei helt vanlig treningsjente jeg kjenner som har gjort dette nå.. Hvorfor gjør man det egentlig? skjønner ikke greia:-p hva hadde du tenkt om en sånn person?

Anonymous poster hash: 125af...6ee

Kan man få reklameinntekter av slikt? Eller selge siden eller noe? Kom til å tenke på slike Like-harvesting-sider. De gratis samsung-TV-sidene som alle trykker like på, og så selger de siden for store summer når de har fått nok likes.

Eller er de så opphengt i likes at de MÅ ha det selv om de er "falske"? Blir litt som å kjøpe seg venner, for å virke populær utad.

Men hvis man innrømmer at man har kjøpt likesene, så er det vel bortkastet?

Anonymous poster hash: 765b4...b1e

AnonymBruker
Skrevet

Hva jeg hadde tenkt om en person som faktisk bryr seg om at en annen person har gjort dette tror jeg at jeg skal holde for meg selv..

Anonymous poster hash: 050f4...17c

Åja, du er av samme sorten:-P følte du deg truffet?

Anonymous poster hash: 8145b...c8b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen fler?

AnonymBruker
Skrevet

Åssen vet du at hun har kjøpt instagram likes? Jeg selv får en del likes fra fremmede pga hashtagsene jeg bruker. Men hvordan i all verden kjøper man instagram likes? Har instagram ansatt et team på mange tusen som blir betalt for å trykke ut likes når folk bestiller det eller hva?

Anonymous poster hash: e62ff...932
AnonymBruker
Skrevet

Åssen vet du at hun har kjøpt instagram likes? Jeg selv får en del likes fra fremmede pga hashtagsene jeg bruker. Men hvordan i all verden kjøper man instagram likes? Har instagram ansatt et team på mange tusen som blir betalt for å trykke ut likes når folk bestiller det eller hva?

Hehe, ja faktisk så har de det... Jeg vet dette fordi hun på minutter fikk 500flere følgere og et bilde gikk fra å ha 20 likes til 200:-p og profilene som følger å liker hennes bilder er sånne typiske kjøpeprofiler. Har vært flere artikler om dette i div nettaviser. Skjønner bare ikke greia, prøver og forstå dog:-) vet hun føler veldig stor konkuranse med ei som trener på samme gym som henne som hun prøver febrilsk og overgå, kanskje det er derfor. Men hvorfor ville man hatt "fans" og likes på falskt grunnlag?

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje for å skape en fiktiv krets. Altså, politikere leier inn personer som skal promotere de, selvom de perosnlig kanksje stemmer noe helt annet, bare for å lage en fiktiv følgebase for å gi inntrykk av at dette er noe bra som mange vil følge og dermed får flere følgere.

Skrevet

Kjøper de følgere/likes til private profiler? Mangt man skal bruke penger på. Men "if it makes you happy" sier bare jeg :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...