Gå til innhold

Erfaringer med PSMF?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som har prøvd denne dietten? Ser så innmari lovende ut for oss med en del kilo til overs!

Anonymous poster hash: 0ddd0...76d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke personlig, men jeg har lest om den, og den er veldig tøff. I teorien skal man rase ned i vekt. Om man klarer det. Men det er nesten umulig å klare det. Er den lovende da? Jeg gikk ned 20 kilo UTEN denne dietten, og har holdt vekta i ni måneder nå.

Gjest baremeg89
Skrevet

Holdt ut i 8 dager en gang :fnise:

Med mindre du har jærnvilje

Så funker den om du er på hytta i 2 uker uten annen mat tilgjengelig.

Jeg fungerte ikke ute i verden, en blir mett (mye mat) men jeg ble ekstremt sugen på all mat med karbohydrater :P

AnonymBruker
Skrevet

Måtte søke på hva det var og fant ut at det er jo nesten prikk likt kostholdet jeg har i dag og hatt i mange år. Sto masse advarser så kanskje jeg bør legge om litt :P

Anonymous poster hash: 09315...562

Skrevet

Har god erfaring, men det er ingen lett diett selvom man spiser nok.

I begynnelsen så føles det ut som om man spiser altfor mye, så mye at man blir kvalm og får kaste opp følelse, så går dette over og man føler seg rett og slett sulten hele tiden omtrent. Det er fordi det er minimum med fett og karbo og masse protein,så kroppen "savner"det og sender signaler om at du er sulten selvom du nettopp har spist..sykt å tenke på at du nettopp spiste 2 ytrefilet av svin og er skrubbsulten 15min etterpå...

Jeg ble etter 3-4 litt svimmel,vondt i hodet,slapp etc men dette gikk over etter 1 dag, og jeg drakk mye vann for å bli kvitt følelsen.

Gikk ned endel kg, og 1/3 kom tilbake.

AnonymBruker
Skrevet

Har god erfaring, men det er ingen lett diett selvom man spiser nok.

I begynnelsen så føles det ut som om man spiser altfor mye, så mye at man blir kvalm og får kaste opp følelse, så går dette over og man føler seg rett og slett sulten hele tiden omtrent. Det er fordi det er minimum med fett og karbo og masse protein,så kroppen "savner"det og sender signaler om at du er sulten selvom du nettopp har spist..sykt å tenke på at du nettopp spiste 2 ytrefilet av svin og er skrubbsulten 15min etterpå...

Jeg ble etter 3-4 litt svimmel,vondt i hodet,slapp etc men dette gikk over etter 1 dag, og jeg drakk mye vann for å bli kvitt følelsen.

Gikk ned endel kg, og 1/3 kom tilbake.

Takk for svar! Hvor lenge gikk du på det?

Anonymous poster hash: 0ddd0...76d

Skrevet

Takk for svar! Hvor lenge gikk du på det? Anonymous poster hash: 0ddd0...76d

2uker. Ble for kjedelig etterhvert hehe.

Skrevet (endret)

Jeg gikk på denne i 6 uker, gikk ned 9 kg..

Etter endt diett fortsatte jeg med kaloriunderskudd og kardio og styrke, fortsatte å gå ned ca 0,5 kg i uken.. Har kun positivt å si i ettertid, det var tøft når det stod på..

Endret av mavi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...