Gå til innhold

jeg klarer ikke glattbarbering!! det er ikke mulig på meg!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

dette funker ikke på meg!!!m jeg klarer rett og slett ikke glattbarbere mitt underliv!!noe som irriterer meg grenseløst myyyye!!!!!arg!!! :x :x

tar først høvel med barberskum, drar nedover men det fjerner kun det øverste for å si det sånn.. det blir ikke glattbarbert og absolutt ikke glatt! tar så litt krem som skal sitte på også dusjes av,selv ikke dette fjerner hårene...blir kun glatt i to minutter, og etter det miss piggy!!!! :P

så tar vi litt elektrisk barbermaskin og da kanskje hjelper det noe,men da er det så ille at det er illende rødt!!!!!!

dessuten har jeg forstått det sånn at med mkrem må det vokse ut litt, men hva med meg da,når jeg kan stå opp om morningen barbere det sånn nogenlunde bra,også om kvelden igjen er miss piggy tilbake...?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hei jeg sliter med samme problem "gjest" men det ser ikke ut som om noen har noen gode råd til oss idag...så vi får bare fortsette å håpe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ingen råd jeg heller, kan bare si at sånn er det her også...... med både underliv og legger og underarmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lottemor

Jeg blir ikke stikkete før dagen etter på jeg nedentil og på leggene og under armene blir jeg stikkete etter et par dager.......

Pleier førs å babere med hårene på det mest intime stedet og der etter mot hårene ,smører inn med olje før og etter babering...

Legger og under armer trener jeg ikke babere mer en gang i uka nedentil baberer jeg tre til fire ganger.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dusj underliv hele tiden med varmt vann før og under barberingen. Du trenger da ikke skum.

Barber i hårretningen hele tiden, altså nedover hele tiden.

Med dette slipper du kløe stikkeng og utslett.

Ha nytt blad i høvel.

Dette har jeg gjort i alle år. Lær av barbereren, han pakker inn mennene i varme våte hådkle fær han begynner å rake.

God sommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har alltid hatt kjempe problemer med barbering. Når jeg tok bikinilinjen var det fint en halv dag, siden så det ut som jeg hadde en eller annen skummel sykdom :o røde prikker, inngrodde hår, kviser etc.

for et år siden var jeg lei, bestemte meg for at jeg ikke skulle ha en til sommer med dette, og "investerte" derfor i laserbehandling. vont, dyrt (1500 de to første gangene, og så 750 pr gang hos oslo laser klinikk), men verdt hver krone. når jeg først skulle gjøre det bestemte jeg meg for å ta det meste, og har nå bare en ganske liten trekant foran (lurt å ikke ta alt for mye, siden dette er noe man skal kunne leve med også når man er 70).

har nå hatt 4 behandlinger, og har kun litt hår igjen, og det som er er mye mykere. allerede etter første behandling slapp var problemet med prikker etter barbering nesten borte :D MEN: laser fungerer kun hvis man er vinterblek, og best på mørke hår. dvs at farge-forskjellen mellom hud og hår skal være så stor som mulig.

klem fra tingeling

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har selv ingen erfaring med barbering nedentil hos meg selv(derfor ingen kløtips), men vil ikke akkurat si at det tenner meg å se partneren se ut som en jenteunge. Menns lyster er jo kjent forskjellige, men en jentunge DA!

madss

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madds, dersom du ikke klarer å se forskjell på ett barbert kvinnekjønn og underlivet til en liten jente... så lurer jeg virkelig på om du vet hvordan underlivet til ei lita jente eller en voksen, barbert kvinne ser ut?

JEg skal ikke påtvinge noen å like barberte kjønn jeg, men at det ser ut som underlivet på små barn har blitt sagt før, ved spørsmål om hår/ikke hår er det eneste som skiller kjønnet til en voksen kvinne fra underlivet til ett lite barn får jeg liksom aldri noe klokt svar på?!

Jeg ser nemlig mange forskjeller på mitt eget! Jeg er selv barbert, men jeg ser langt ifra ut slik jeg gjorde for rundt tyve år siden!!

bortsett fra det, Ja, det klør og blir rødt en ganske lang stund før huden begynner å venne seg til behandlingen. Jeg kan fremdeles bli rød jeg, dersom jeg ikke behandler det riktig. Barber deg gjerne om kvelden når du ikke skal noe etterpå. Ta det i dusjen når du er våt, bruker du babyolje bør du også gjøre dette i dusjen. smør gjerne inn området etter at du er ferdig. La huden der puste resten av kvelden, dvs. gå uten truse eller annet som kan gnisse/irritere resten av kvelden og natta. (jeg pleier, når jeg er flink, å gjøre det tidlig på kvelden å gå med ett vidt skjørt etterpå. Da får området hvilt seg, og evt småskader heles bedre)

Lykke til videre, dersom du selv ønsker å fortsette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

neimmen dersom jeg gjør dette om kvelden så erdet like ille igjen dagen etter og jeg kan like så godt sette i gangn en ny barbering morgen etter!skjønner mitt nå stoooore problem????

jeg tror sdnart jeg gir opp og lar urskogen vokse frem jeg altså!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...