AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 er så betatt av en på sommerjobben!! Om knappe 2 uker er jeg ferdig og ser han kanskje ikke før neste år... Problemet er... Jeg aner ikke hvordan jeg skal bli kjent/få kontakt med han! Vi tør ikke en gang se på hverandre, vet ikke hva han synes om meg heller... men klarer ikke slutte tenke på ham! Anonymous poster hash: ae3fb...8c1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #2 Skrevet 14. juli 2015 Hvordan type jobb er det da? Du måååå jo bare prate med han da! Jeg ville gått rett bort til han jeg. Jeg gjorde det en sommer, var på en slags leir i en måned og en annen som også var der (som jeg ikke hadde kontakt med men som vi gikk ofte forbi hverandre og jeg begynte å si hei etterhvert) , den siste uka gjorde jeg ikke annet enn å glo på han og siste dagen så sa jeg rett ut at "Hei! Du, jeg skal reise hjem nå og syns du er ganske søt og kjekk, har du lyst til å utveksle telefonnummer?" Jeg fikk et nei fordi han hadde dame, men er glad jeg spurte uansett! Man må liksom gripe sjansen når man har den og ikke la tankene sine hindre deg, for det er jo ikke noe flaut sånn egentlig. Tenk hvor hyggelig du hadde syntes det var om en hyggelig fyr tok kontakt med deg sånn! Anonymous poster hash: a9ee1...df7
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #4 Skrevet 16. juli 2015 ?? Anonymous poster hash: ae3fb...8c1 ?? Anonymous poster hash: d66d7...c99
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #5 Skrevet 16. juli 2015 Du har fått et godt utfyllende svar, det er ikke andre svar å gi deg på dette. Anonymous poster hash: a9ee1...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå