AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Det ligger vel litt i familien, begge foreldrene mine er utrolig stive, det er jeg også. Jeg har veldig lyst til å komme med i spagat, og har dette som mål. Hvor ofte burde man tøye og hvor lenge for å oppnå dette fortest mulig? Både gutte- og jente-spagat. Anonymous poster hash: fb00f...a2f
embla1807 Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Ja, det er fullt mulig. Men hvis du vil oppnå så kjappe resultater som mulig må du dedikere deg til det. Jeg var også utrolig stiv (så stiv som det går an tror jeg, haha) også var det en periode der jeg var arbeidsløs og hadde lite å gjøre og da satte jeg det som mål. Jeg søkte litt på YouTube, der jeg ligger det masse forskjellig strekkeøvelser du kan bruke. Tok meg faktisk "bare" 2-3 måneder før jeg kom helt med i begge spagater fra og ha ca halv meter ned til bakken da jeg prøvde guttespagat. Men det kommer litt an på hvor ofte og hvor lenge du øver. Anbefaler hvertfall at du strekker ut hver dag i en halvtime hvis du virkelig ønsker kjappe resultater. Og husk og varme opp, da kan du presse deg selv mye mer Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Ja, det er fullt mulig. Men hvis du vil oppnå så kjappe resultater som mulig må du dedikere deg til det. Jeg var også utrolig stiv (så stiv som det går an tror jeg, haha) også var det en periode der jeg var arbeidsløs og hadde lite å gjøre og da satte jeg det som mål. Jeg søkte litt på YouTube, der jeg ligger det masse forskjellig strekkeøvelser du kan bruke. Tok meg faktisk "bare" 2-3 måneder før jeg kom helt med i begge spagater fra og ha ca halv meter ned til bakken da jeg prøvde guttespagat. Men det kommer litt an på hvor ofte og hvor lenge du øver. Anbefaler hvertfall at du strekker ut hver dag i en halvtime hvis du virkelig ønsker kjappe resultater. Og husk og varme opp, da kan du presse deg selv mye mer Lykke til! Tusen takk! Hadde vært en drøm for meg å komme ned etter bare noen måneder Har også mye tid til overs i sommer, så derfor jeg kom på å begynne med detteAnonymous poster hash: fb00f...a2f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå