Gå til innhold

Dere menn som ser gjennomsnittlige ut

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Merker dere at jenter sender første melding på Tinder/Sukker/OkCupid? Ser mange skriver at det er bare de aller kjekkeste som får meldinger, men stemmer det egentlig?

Anonymous poster hash: 23c46...dea
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sender nesten alltid først.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

På Tinder har ca 3 av 50 matcher sendt melding først. På okcupid har jeg bare vært i et par uker, men ingen meldinger sålangt.

Anonymous poster hash: 8dd03...f73
  • Liker 1
Skrevet

Har opplevd to ganger på Tinder at hun tar kontakt først. Hun ene datet jeg faktisk en stund. Har ikke væt så fryktelig aktiv på Tinder,, og har ikke vært der lenge, og har derfor ikke matchet med fryktelig mange heller. Men jeg merker at damer forsvinner selv om samtalen på chatten flyter fint, og det siste jeg skrev var et spørsmål. Et par ganger har jeg likevel startet en ny samtale flere ganger for å holde det gående, og da var de helt med igjen, og deltok aktivt. Men så blir det helt stille igjen, selv om ballen ligger på deres banehalvdel. Usikker på om de har så mange samtaler gående at de ikke orker å holde alle aktive, om de tester hvor gira man er, eller hva det er. Lite initiativ å spore, ihvertfall.

Burde man bare fortsette å sende nye meldinger senere, dersom samtalen har dødd ut? Jeg synes det er lite attraktivt med damer som er helt initiativløse, og gidder ikke vekke til live en samtale hele tiden. Men hvis "alle" damene der er sånn og det er noe man må gjennom for å komme over kneika, er det jo kanskje noe jeg bare må begynne med.

Jeg har ikke vært på andre datingsider, men har jo sendt meldinger og chattet med jenter jeg har møtt på fest eller andre steder, og der har initiativet vært MYE jevnere fordelt ihvertfall.

• Liker 4
Skrevet

Har opplevd to ganger på Tinder at hun tar kontakt først. Hun ene datet jeg faktisk en stund. Har ikke væt så fryktelig aktiv på Tinder,, og har ikke vært der lenge, og har derfor ikke matchet med fryktelig mange heller. Men jeg merker at damer forsvinner selv om samtalen på chatten flyter fint, og det siste jeg skrev var et spørsmål. Et par ganger har jeg likevel startet en ny samtale flere ganger for å holde det gående, og da var de helt med igjen, og deltok aktivt. Men så blir det helt stille igjen, selv om ballen ligger på deres banehalvdel. Usikker på om de har så mange samtaler gående at de ikke orker å holde alle aktive, om de tester hvor gira man er, eller hva det er. Lite initiativ å spore, ihvertfall.

Burde man bare fortsette å sende nye meldinger senere, dersom samtalen har dødd ut? Jeg synes det er lite attraktivt med damer som er helt initiativløse, og gidder ikke vekke til live en samtale hele tiden. Men hvis "alle" damene der er sånn og det er noe man må gjennom for å komme over kneika, er det jo kanskje noe jeg bare må begynne med.

Jeg har ikke vært på andre datingsider, men har jo sendt meldinger og chattet med jenter jeg har møtt på fest eller andre steder, og der har initiativet vært MYE jevnere fordelt ihvertfall.

Det eneste målet etter at du har datet er å få møtt vedkomne, jeg foretrekker å prate absolutt minst mulig på tinder. Match - > Minimalt small talk -> avtale møte -> Møtes. Done.

• Liker 2
Skrevet

Det eneste målet etter at du har datet er å få møtt vedkomne, jeg foretrekker å prate absolutt minst mulig på tinder. Match - > Minimalt small talk -> avtale møte -> Møtes. Done.

Det tenker egentlig jeg og, men jeg er litt feig, og vil se an hvor landet ligger før jeg spør. Men klart, jeg dør jo ikke av en avvisning på Tinder. Samtidig tror jeg sjansene for at de takker ja øker hvis vi chattet litt mer enn minimum først.
  • Liker 1
Skrevet

Det tenker egentlig jeg og, men jeg er litt feig, og vil se an hvor landet ligger før jeg spør. Men klart, jeg dør jo ikke av en avvisning på Tinder. Samtidig tror jeg sjansene for at de takker ja øker hvis vi chattet litt mer enn minimum først.

Jeg, som dame, er enig i den påstanden. Det funker best for meg, personlig.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har aldri fått meldinger fra noen. Hverken svar eller andre meldinger. 

Mvh

Gutt (57)

Anonymous poster hash: 45aab...1a3
  • Liker 5
Skrevet

Har fått svar fra ei på Tinder, men hun sluttet å svare etter to-tre meldinger. Bortsett fra henne så kommer jeg ikke på noen andre i farten som har svart eller skrevet.

Gjest made4u
Skrevet

Nå er det veldig lenge siden jeg har nett-datet jenter, Tinder eksisterte ikke den gangen jeg gjorde det og det tror jeg ikke at Sukker gjorde heller, i alle fall benyttet ikke jeg noen av dem den gang...

Men ja, jeg ble tidvis kontaktet av jenter som viste initiativ for kontakt. Dog hendte det ikke for ofte, da som regel var det jeg som viste initiativ for å bli kjent. Dog fikk jeg god kontakt med flere av jentene, lagret på et lagerrom hvor varmtvannstanken står ligger det en boks med brev jeg mottok fra forskjellige jenter den gangen, minst fem av brevene er på mer enn 50 håndskrevne sider, 104 sider var det lengste brevet jeg fikk fra ei og fra ei annen fikk jeg en mail som var alvorlig mye lenger enn det håndskrevne brevet på 104 A4-sider.

Så ja, også gjennomsnittlige menn som ikke er kjekkaser (slike som meg) kan få ok kontakt med jenter på nettet,

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er jeg enig i. Det er noen kvinner som foretrekker lite chatting før første treff, men jeg tror majoriteten, i likhet med meg, foretrekker å prate en del over nett først.

Anonymous poster hash: 59f89...11b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mvh

Gutt (57)

Jeg håper dette er ironisk.  :blink:

Anonymous poster hash: 59f89...11b

• Liker 7
Skrevet

Mvh

Gutt (57)

Kanskje dette er grunnen  :fnise:

• Liker 6
Gjest Nordavind
Skrevet

Svært få ganger har jeg opplevd at jenta skrev først på tinder/sukker.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sender nesten alltid først.

Jeg tror det er lurt

Anonymous poster hash: 4bb9f...002

Gjest Balian de Ibelin
Skrevet

Mvh

Gutt (57)

Kanskje fordi du kaller deg gutt når du er 57

• 2 uker senere...
Skrevet

Det hender at en og annen sender meg den første meldingen, men det er sjelden. Kanskje 1 av 20.

• Liker 1
Skrevet

Altså, hvis man som kvinne er litt "på" blir menn avvisende. Så ikke hør på alle menn som sier de vil ha kvinner som er "sånn og sånn". Har fått mye mer draget nå som jeg ikke gidder sånt lenger. Menn er rare. De liker rett og slett å løpe etter kvinner ... :-s

• Liker 2
  • 1 måned senere...
Gjest Nordavind
Skrevet

Har faktisk fått et par meldinger på happn uten at jeg skrev først. Det var gøy.

Skrevet

Jeg er litt usikker på om jeg er i målgruppen for dette her, siden jeg absolutt ikke ser gjennomsnittlig ut. Jeg ser annerledes ut, antar jeg, på en måte som gjør meg fullstendig uaktuell for de fleste, så det er mulig resultatet blir det samme. Uansett: Jo, får meldinger iblant. Ikke ofte, men det hender jo. Blir sjelden noe mer enn et par meldinger frem og tilbake da, er ikke så flink på småprat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...