Gå til innhold

ta kontakt med eksen?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Eksen og jeg skiltes som venner. Vi så hverandre litt etterpå, og jeg har kanskje på følelsen at hun kunne tenke seg å prøve igjen. Hun tok ihvertfall initiativ til at vi så hverandre innimellom. Jeg trakk meg unna fordi jeg mente det var lurest at vi fikk litt avstand og ble ferdige med hverandre. i det siste har jeg tenkt mye på henne, og har lyst å se henne igjen.

Men når vi ikke har snakket sammen på et halvt år blir det vel litt rart å ta kontakt helt sånn plutselig? Hun fikk seg kjæreste rett før jul også, og jeg aner ikke om de er sammen enda. Jeg avsluttet nylig noe med en jente som jeg ikke fikk de rette følelsene for, det er mulig jeg bare er litt fucka følelsmessig. Usj, vi var jo ingen god match for hverandre heller, det er jo en grunn til at det ble slutt... Dette ble vel ikke noe veldig nyttig HI, men følte bare for å lufte tankene litt. Veldig frustrerende å plutselig ha veldig lyst på NOE uten å helt vite hva det er. Før jeg begynte å date hun forrige hadde jeg det helt fint som singel.

Anonymous poster hash: c2217...0d5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

If you want her back go for it

AnonymBruker
Skrevet

If you want her back go for it

TS her:

Hadde jeg bare visst om jeg ville det. Jeg tror vel egentlig ikke det. Jeg vil ha henne her, nå, men vil egentlig ikke ha henne tilbake, tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

TS her:

Hadde jeg bare visst om jeg ville det. Jeg tror vel egentlig ikke det. Jeg vil ha henne her, nå, men vil egentlig ikke ha henne tilbake, tror jeg.

Du er forvirret. Du veit ikke hva du vil. Men det går sikkert over

Anonymous poster hash: 6d931...62d

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble det slutt mellom dere?

Synes det er så mange som gir for fort opp idag..:(

Anonymous poster hash: 70b22...8c3
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ble det slutt mellom dere?

Synes det er så mange som gir for fort opp idag.. :(

Anonymous poster hash: 70b22...8c3

Vi var ganske ulike, og ville forskjellige ting. Gjorde etter hvert ikke så mye annet enn å spise, sløve med innendørsaktiviteter og sove sammen, ellers gjorde vi ting hver for oss. Hun var introvert, jeg er ekstrovert, og i tillegg hadde hun litt problemer med sosial angst. Det var vanskelig med felles hytteturer med vennepar og middagsbesøk for å si det sånn. Det ble en negativ spiral med misfornøydhet, og begge var enige om at det var best å gjøre det slutt, selv om vi fortsatt var glad i hverandre.

Men vi lo mye sammen opprinnelig, tøyset og hadde det egentlig bra. Men det som ikke var bra trakk med seg resten ned i dårlig stemning. Tror kanskje det jeg savner mye er nærheten og den vennskapelige biten. Siden jeg flyttet i fjor har nettverket mitt krympet dramatisk, og det er ingen her i byen som har meg som sin nærmeste venn. Det blir mer overfladiske vennskap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...