AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Har en gutt på 4,5 år. Merker i kveld under tannpuss at han hadde en bitteliten svart prikk i en jeksel litt langt bak! Grøss og gru, kan dette være ett hull?? Huff, noen som har hatt hull i tennene på så små barn? Vi er nøye med puss, bruker flourtablett. Jeg har alltid hatt masse hull i mine tenner og jeg pusser godt med tanntråd og alt, de er veldig hvite da. kan man rett og slett ha svake eller sterke tenner? Vi er litt dårlige på småspising, kan det være synderen? Skal selvfølgelig ringe å bestille time i morgen tidlig til sjekk, men ble så fortvilet.Anonymous poster hash: 7b3a4...d1b
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Hvis du så en svart prikk og han ikke har smerter, er det nok ikke hull. Hadde du kunnet sett hullet, hadde han hatt masse smerter. Jeg har forøvrig mange svarte prikker baki tennene oppi jekslene, og det er fordi de er så dype. Har fått lagt et sånt beskyttelseslag over de. Jeg trekte forøvrig 5 melketenner som barn med svære betennelser (forferdelig dårlige tenner pga sykdom), og det var aldri noe svart å se der jeg hadde hull. Ta dere gjerne en tur til tannlegen for vurdering Anonymous poster hash: 35227...188
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå