Gå til innhold

Lalandia/legoland i august, noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi skal bo i familiehytte og tenker oss 2 dager i legoland, 1-2 dager i Aquadome (inkludert i hytteprisen) og kanskje en dag på zoo som virker å være en 20 minutters biltur unna. Noen som har vært i lalandia/legoland i det siste og kan dele sine erfaringer? Jeg hadde satt veldig, veldig stor pris på det! Vi har som regel velig uflaks på feriene våre (uflaks-familie deluxe...) og jeg vil så gjerne at denne ferien skal bli fin...

Anonymous poster hash: 6dd94...7c2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har vært på lalandia flere ganger og anbefaler det virkelig! Kjempe fint der og bra standard på hyttene. God ferie:) legoland har jeg ikke vært på lenge..

• Liker 1
Skrevet

Har vært i lalandia to ganger og hatt det supert. Det var med tenåringer, men søsteren min var der med 2 under 6 år og de koste seg masse :) tror dere før det fint der altså :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Hvordan er avstandene, er det lurt å leie bil? Hva gjorde dere på dagtid?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar! Hvordan er avstandene, er det lurt å leie bil? Hva gjorde dere på dagtid?

TS

AnonymBruker
Skrevet

Lalandia er kjempefint! Vi bodde der i vår. Det går et minitog mellom hytteområdet og senteret. Der er også et lekeland ala Leos lekeland, og minigolf med det lille ekstra :) Legoland er jo da rett over veien fra senteret. Dyreparken er litt lengre unna, så der måtte vi kjøre bil. Kanskje det går buss? Vi storkoste oss der også! Dagene går fort, så jeg tror ikke dere får tid til å kjede dere. Godt å slappe av litt innimellom. Dere skal jo lage mat, vaske klær, etc. Og så er det lekeplasser i nærheten av hyttene. Ellers har senteret det meste av spiseplasser, matbutikk (og alt mulig), apotek ++

Anonymous poster hash: fcaf0...663
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...