AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Hvordan kan jeg få koblet min iPhone til en devise med micro-USB? iPhone sine egne ting har jo bare vanlig USB. Jeg har ikke funnet en omformer for USB til micro-USB. Men det bør vel finnes? Må ha i morgen. Anonymous poster hash: 007e5...9a3
-Jiinxs- Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Micro usb er jo det de fleste mobiler (android) bruker, det å koble en iphone til noe slikt tror jeg ikke er mulig. Hva er det du prøver å koble den til?
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #3 Skrevet 14. juli 2015 Koble den til en bil-computer der blåtanna har tatt kvelden. Anonymous poster hash: 007e5...9a3
-Jiinxs- Skrevet 14. juli 2015 #4 Skrevet 14. juli 2015 En av disse vil funke #1 eller #2 eller #3 Så må du skaffe deg en slik (bare et eksempel), og så må du tråle internett for å finne og bestille en usb til micro usb adapter. De jeg fant var kun i utlandet. Fant heller ingen kabler som hadde micro usb i hver av endene. Men om du er heldig så kommer det kanskje noen som har en iPhone selv som kan hjelpe deg og sikkert har en enklere løsning. Jeg ville heller prøvd noe slikt istedenfor
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Å gosj haha. Takk for hjelpen Leon. Må si meg enig med at det adapteret virker mest fristende Men rekker så klart ikke å skaffe en slik. Kjører om 15 minutter jaja kanskje jeg har på plass til neste roadtrip. Nå har jeg lessa ned bilen med handsfree og CD'r. Anonymous poster hash: 007e5...9a3
-Jiinxs- Skrevet 14. juli 2015 #6 Skrevet 14. juli 2015 Å gosj haha. Takk for hjelpen Leon. Må si meg enig med at det adapteret virker mest fristende Men rekker så klart ikke å skaffe en slik. Kjører om 15 minutter jaja kanskje jeg har på plass til neste roadtrip. Nå har jeg lessa ned bilen med handsfree og CD'r. Anonymous poster hash: 007e5...9a3 Bare hyggelig og god tur
Druid Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Hvordan kan jeg få koblet min iPhone til en devise med micro-USB? iPhone sine egne ting har jo bare vanlig USB. Jeg har ikke funnet en omformer for USB til micro-USB. Men det bør vel finnes? Må ha i morgen. Anonymous poster hash: 007e5...9a3 Micro usb skal i utgangspunktet være ende tilkobling, så iPhone til microusb skal i utgangspunktet være en ekstrem odde kabel (to ende punkter, ingen kildekobling.) Apple har en lightning til microUSB adapter som bør fungere for å gi USB tilgang til iPhone, Men jeg må ærlig innrømme at jeg mistenker microusb kontakten på bilcomputeren din til å være en tilgang til oppdatering og ikke for avspilling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå