Gå til innhold

Fortelle om følelser. Hjelp!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han jeg dater er på besøk, og jeg vil vite hvor vi står ovenfor hverandre. V har hatt sex og flørta i flere måneder. Vi har ikke sett hverandre så mye da, desverre. Men jeg lurer på hvor vi står og om det kan bli noe mer, men vet ikke hvordan jeg skal få startet samtalen. Vi har aldri vært i nærheten å snakke om dette før...

Anonymous poster hash: 9a0fd...b40

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare spørr rett ut da vel hvis dette har foregått i flere måneder

Gjest mann20mb
Skrevet

Hvor langt unna bor dere fra hverandre og hvordan møttes dere? Alder?

Ville spurt enkelt mens dere satt på sofan/så på film etc. "hva skjer med oss?" Og si hva du føler.

AnonymBruker
Skrevet

Ville spurt enkelt mens dere satt på sofan/så på film etc. "hva skjer med oss?" Og si hva du føler.

I sommer bor vi i samme by, men til høsten skal jeg studere att så da er det en times tid med bil. Det er fire år mellom oss, og jeg er i starten av 20-åra og han har bikka midten.

Jeg vet ærlig talt ikke helt hva jeg føler selv enda, men liker ikke tanken på at han skal flørte med andre enn meg (vet ikke om han gjør det). Jeg er vel ganske betatt tror jeg, og er spent på om dette kan utvikle seg. Er det noe jeg kan si?

AnonymBruker
Skrevet

Akkurat denne setningen legger all makt i mannens hender og viser at det er null behov for å jakte mer. Så med mindre jenta virkelig har mannen på kroken så er et slikt spørsmål VELDIG turn off. Hadde heller gitt fyre en overraskende blow job, hatt sexy stiletter og undertøy, rett og slett vært et selvsikkert og dyrisk fyrverkeri i senga. Da klarer han ikke å holde seg unna :)

Anonymous poster hash: c10ed...ffc

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter selv med dette fordi jeg har blitt avvist flere ganger. Jeg driver selv på med en fyr som bare har meg på vent og selv om jeg tar opp at jeg ønsker han som kjæreste, så finner han på alt av unnskyldninger hele tiden! 

Enten sier du det rett ut, eller så får du vente i all evighet til det ikke blir noe mer. 

Anonymous poster hash: e96e9...18f
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat denne setningen legger all makt i mannens hender og viser at det er null behov for å jakte mer. Så med mindre jenta virkelig har mannen på kroken så er et slikt spørsmål VELDIG turn off. Hadde heller gitt fyre en overraskende blow job, hatt sexy stiletter og undertøy, rett og slett vært et selvsikkert og dyrisk fyrverkeri i senga. Da klarer han ikke å holde seg unna :)

Anonymous poster hash: c10ed...ffc

Og du tror det er veien til et fast forhold?

Dette MÅ være et tulleinnlegg. Jeg nekter å tro at noen er så dumme.

Til TS, han er sikkert såre fornøyd med å ha noe uforpliktende med deg (sex, kos osv) og ser sikkert ikke på dette som noe som skal bli et forhold mtp at dere kun er i samme by i sommer. Jeg tror du skal skru ned forventningene og heller holde deg unna ham om du har følelser for ham.

Anonymous poster hash: bdea7...140

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter selv med dette fordi jeg har blitt avvist flere ganger. Jeg driver selv på med en fyr som bare har meg på vent og selv om jeg tar opp at jeg ønsker han som kjæreste, så finner han på alt av unnskyldninger hele tiden! 

Men da er det jo bare å droppe ham, han vil jo åpenbart ikke ha deg som kjæreste?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Men da er det jo bare å droppe ham, han vil jo åpenbart ikke ha deg som kjæreste?

Nei, det er sant. Men det er vondt å innse sannheten. Hjerte mitt vil hele tiden håpe på at det blir noe mer, men dessverre skjer det ikke. Jeg tror kanskje jeg har levd for lenge i håpet, samt blitt manipulert til å tro at det skulle bli noe mer. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er sant. Men det er vondt å innse sannheten. Hjerte mitt vil hele tiden håpe på at det blir noe mer, men dessverre skjer det ikke. Jeg tror kanskje jeg har levd for lenge i håpet, samt blitt manipulert til å tro at det skulle bli noe mer. 

Da er det bare å spare deg for mer hjertesorg og gå videre.

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg ønsker virkelig å få klarhet i dette. Orker ikke gå rundt uten å vite. Jeg dreit med ut når jeg hadde sex med han, for da kom det noen følelser. Nå orker jeg ikke lure. Kan jeg bare sende en mld å spørre hva son skjer med oss og hva han tenker? Bør jeg prøve å nærme meg det på en annen måte?

Dette er veldig uvant for meg. er vandt med å kunne være åpen om følelser..

AnonymBruker
Skrevet

Og du tror det er veien til et fast forhold?

Dette MÅ være et tulleinnlegg. Jeg nekter å tro at noen er så dumme.

Til TS, han er sikkert såre fornøyd med å ha noe uforpliktende med deg (sex, kos osv) og ser sikkert ikke på dette som noe som skal bli et forhold mtp at dere kun er i samme by i sommer. Jeg tror du skal skru ned forventningene og heller holde deg unna ham om du har følelser for ham.

TS her.

Jeg tror det kanskje kan være noe mer. Vi starta flørtinga i gos tid før sommeren når jeg bodde der jeg bor under studiene, og møttes en gang da og. Prøvde å få til at han kom til meg der en gang også, men ble desverre ikke noe av grunnet jobbing. hadde vi bare drevet nå hadde jeg selv sett det på den måten, men har jo vært åpent før det og..

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Jeg ønsker virkelig å få klarhet i dette. Orker ikke gå rundt uten å vite. Jeg dreit med ut når jeg hadde sex med han, for da kom det noen følelser. Nå orker jeg ikke lure. Kan jeg bare sende en mld å spørre hva son skjer med oss og hva han tenker? Bør jeg prøve å nærme meg det på en annen måte?

Dette er veldig uvant for meg. er vandt med å kunne være åpen om følelser..

Spør rett ut og klarer han ikke å gi deg et klart svar så går du videre.

Ikke kast bort følelsene dine på noen som bare bruker deg.

AnonymBruker
Skrevet

Spør rett ut og klarer han ikke å gi deg et klart svar så går du videre.

Ikke kast bort følelsene dine på noen som bare bruker deg.

Men kan jeg da sende en melding eller bør jeg møte han for det?

TS

Skrevet

Men kan jeg da sende en melding eller bør jeg møte han for det?

TS

Tja. De fleste menn vil nok foretrekke at man tar det opp litt ansikt til ansikt og ikke over melding. Så jeg hadde kanskje spurt om vi kunne treffest for å snakke litt, også spørre da? Så kan du se reaksjonen hans også. Om han blir tatt litt på senga og ikke klarer å gi et skikkelig, men diffust svar, så vet du hvor du har han.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...