monkey Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Er ikke sikker på om det er fløte eller rømme. Imorn vil jeg overraske med å lage salat til jobben, slik at alle kan få.vil lage en tradisjon der vi bytter på å lage noe godt til hverandre i ukedagene hvor vi jobber, istedenfor brødskiver. har lyst å lage makaroni i fløte, slike man får på ferskvaredisken på meny. Der kutter de opp grønnsaker, ost, skinke, kokte egg og oliven osv..iblant dem finner vi også makaroniskruer i fløtesaus (?), de er såå gode.vet noen hvordan jeg gjør dette??
monkey Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #2 Skrevet 13. juli 2015 Slik har jeg tenkt det: Koke opp makaroni og sil ut vannet. Kok opp fløte og rømme og ha oppi makaroniene. Kokes ca 5-10min til det blir litt tykk og ikke rennende saus.. høres det ikke riktig ut?
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Makaroni er ikke skruer. Anonymous poster hash: 39dd0...822 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Makaroni er ikke skruer.Anonymous poster hash: 39dd0...822 Herregud. Finner du ingen oppskrifter på nett, TS? Du kan jo bare legge til det du vil, det er alltid kjempegodt med slike "eventyrblandinger" Personlig ville jeg ha byttet ut litt av fløten med melk da det kanskje kan bli litt kvalmende/mektig? Anonymous poster hash: b7ee3...a11
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #5 Skrevet 14. juli 2015 Jeg ville definitivt ha kuttet ut rømme. Og ikke kokt pastaskruene/makaroni i fløten. Omtrent sånn ville jeg gjort det: http://www.godt.no/#!/oppskrift/1666/pasta-med-skinke-og-floetesaus Anonymous poster hash: c25b5...c95
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå