AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 En ung Marie Eller Kim Regina Pokorná Eller missekonkurransedeltaker Caitlin Upton Når du er på leting etter en kjæreste, er utseende langt viktigere enn intelligens, og synes du i det hele tatt at det er positivt at hun er skikkelig smart?Anonymous poster hash: c9439...f77 Anonymous poster hash: c9439...f77
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Det er vel ikke så lett å se på Tinder om en dame er smart eller ikke? Anonymous poster hash: 8f3af...3db 9
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Bildene er fra Wikipedia og kopirett er ikke noe problem.https://creativecommons.org/licenses/by-sa/3.0/deed.en Bildet av Marie er så gammelt at kopiretten har falt bort.Anonymous poster hash: c9439...f77
Havbris Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Vanskelig å se på bilder om folk er "skikkelig smart" eller ikke. Som regel er det mennesket bak masken som teller. 3
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Det er vel ikke så lett å se på Tinder om en dame er smart eller ikke? Anonymous poster hash: 8f3af...3db Tja, iblant er det lett å se. Kvinner som bedømmer mannlige beilere har en fordelhttp://www.bustle.com/articles/19579-you-can-predict-a-mans-iq-just-by-looking-at-his-face-but-you-cant-do/image/19579 Men spørsmålet er heller om det er tiltrekkende med særdeles smarte kvinner, uavhengig av hvordan du vet at hun er det, og om det er noe som vektlegges så mye at man velger A heller enn B.Anonymous poster hash: c9439...f77
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Selv går jeg alltid etter aspergertrekk i ansiktet. Man får ikke slike trekk uten å være smart. Anonymous poster hash: 02686...9c6 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Bruker du mye tid på å spekulere på slike ting, TS ? Og hva vil svaret fra noen brukere på KG bety for ditt videre liv ? Anonymous poster hash: 94ee3...1c8
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Selv går jeg alltid etter aspergertrekk i ansiktet. Man får ikke slike trekk uten å være smart. Anonymous poster hash: 02686...9c6 Haha. Sofia Helin har grepet om det.Bruker du mye tid på å spekulere på slike ting, TS ?Og hva vil svaret fra noen brukere på KG bety for ditt videre liv ? Anonymous poster hash: 94ee3...1c8 Når Norma Jeane gikk inn i rollen som Marilyn Monroe spilte hun bimbo, fordi hun gikk ut fra at det var slike kvinner var mest populære. Det funket for henne, men hvorvidt slike kvinner er drømmepartneren er slett ikke sikkert.Anonymous poster hash: c9439...f77
Gjest Gjest_frisk Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Foretrekker pene OG smarte mennesker. De er ikke sjeldnere enn mindre pene, smarte mennesker, etter min erfaring. 4
Gjest Castielz Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Regina Pokorná er den eneste pene av dem, at hun er smart er og en fin fordel! De andre hadde jeg ikke sett på to gangen på gaten, eller kanskje Kim, for å se om det var ett menneske eller en oompaloompa.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 Tja, iblant er det lett å se. Kvinner som bedømmer mannlige beilere har en fordelhttp://www.bustle.com/articles/19579-you-can-predict-a-mans-iq-just-by-looking-at-his-face-but-you-cant-do/image/19579 Men spørsmålet er heller om det er tiltrekkende med særdeles smarte kvinner, uavhengig av hvordan du vet at hun er det, og om det er noe som vektlegges så mye at man velger A heller enn B.Anonymous poster hash: c9439...f77 Nei. Det er ikke lett å se. Det er ikke slik at attraktive jenter som bryr seg et snev om hvordan de ser ut er dumme, mens de som ser nerdete ut er smarte. Dette er fordømming. Anonymous poster hash: 84f3d...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Menn leter etter kvinner med intelligens, sosiale egenskaper etc. utifra et utvalg av kvinner de allerede finner attraktive. Så det er den gamle regla - utseendet tiltrekker ham, personlighet får ham til å bli. På Tinder er det selvsagt utseendet man går etter, hva annet er det? Anonymous poster hash: 66641...d04 1
Sheherasade Skrevet 13. juli 2015 #13 Skrevet 13. juli 2015 Hvorfor enten eller? Nok av damer som både er smarte og pene. Og hva man velger å fremheve i sin personlighet kommer jo helt an på settingen, med både utseende og kroppsspråk. 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #14 Skrevet 13. juli 2015 Selv går jeg alltid etter aspergertrekk i ansiktet. Man får ikke slike trekk uten å være smart. Anonymous poster hash: 02686...9c6 Hva er aspbergertrekk? Anonymous poster hash: e4670...787
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #15 Skrevet 14. juli 2015 Regina Pokorná er veldig vakker. Man kan nesten se det på hintet av seriøsitet i øynene og ansiktsuttrykket at hun (og tilsvarende kvinner) er intelligente. I motsetning til overglade party-jenter, hvor hjernen dems oversvømmes av dopamin fra ekstremsport eller andre primitive handlinger. Anonymous poster hash: 59eee...a22 1
guttemann Skrevet 14. juli 2015 #16 Skrevet 14. juli 2015 Ville sveipet til høre på alle andre enn Marie Curie. Men jeg har sett nok av bilder av Kim Kardashian som jeg ikke villes sveipet til høyre på.
Gjest Juan Skrevet 14. juli 2015 #17 Skrevet 14. juli 2015 (endret) Etter min erfaring finnes det rikelig med jenter som er både pene, smarte og reflekterte, så jeg sier ja takk begge deler. Jeg har dog ikke Tinder eller andre nettdatingtjenester. Endret 14. juli 2015 av Juan
Fysikeren Skrevet 14. juli 2015 #18 Skrevet 14. juli 2015 Både smart og pen er et krav for at jeg skal forlate singelsonen jeg er så altfor komfortabel i.
Gjest Cartman Skrevet 14. juli 2015 #19 Skrevet 14. juli 2015 Herrrrrrrreguuuuuuud. Tinder og intelligens er jo to ord som ikke passer sammen. Du er ikke på tinder for å finne smarte folk. Åssen kan man vite at ei dame er intelligent bare ved å se på noen bilder? Analysere ulike typer briller? Eller hvis dama ser drit kjedelig ut, så er hu automatisk jævla smart? Da burde man heller sjekke opp folk på biblioteket. For å svare på spørsmålet ditt: Jeg gir blanke faen i om hun er smart, dum som et brød, støgg som huldra eller pen som en svane. Eneste jeg ønsker er en dame som forstår meg og som er "spesiell". Tryne og hjernekapasitet er en veldig liten del av totalpakka. Det blir som å kjøpe PC-skjerm (trynet) og operativsystem (hjernen) uten å kjøpe PC-en (totalpakka).
Daniel123 Skrevet 15. juli 2015 #20 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Intelligens og fysisk tiltrekningskraft er ikke ytterpunkter. Jeg for min egen del synes intelligens er en veldig tiltrekkende egenskap, og har aldri møtt en stygg intelligent kvinne. Men noe midt i mellom er det beste; altså en pen intelligent kvinne. Endret 15. juli 2015 av Daniel123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå