Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Nordavind
Skrevet

øh ... hva med sop and I?

Dere er jo en selvfølge!

Gjest Jacklost
Skrevet

nordpedant

Kloke innlegg.

Jeg digger han med :biggrin: Han gjør virkelig Oddvar Stenstrøm bildet rettferdig :) Jeg liker også Debattant, Veslefrikk, Brimi og Angryman. Dette er alle brukere jeg liker pågrunn av hvor god de er til å debattere :)
  • Liker 1
Gjest gjestvest
Skrevet (endret)

Jeg digger han med :biggrin: Han gjør virkelig Oddvar Stenstrøm bildet rettferdig :) Jeg liker også Debattant, Veslefrikk, Brimi og Angryman. Dette er alle brukere jeg liker pågrunn av hvor god de er til å debattere :)

Alle ja. Takk for den du. Jeg skal huske på at jeg ikke ble med på den lista di når jula nærmer seg. 

* hrrmpffff *   :jolie:  pluss    :lol:  pluss   :cry3: 

Endret av gjestvest
Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg nevnte mine favoritt debattanter nå da :) Skal jeg lage en liste over folk jeg liker generelt så vil lista bli veldig lang. Jeg klarer rett og slett ikke velge en favoritt! :)

Du er en god bruker du da men det virker som du ikke syns det selv?

• Liker 1
Skrevet

Dere er jo en selvfølge!

So.... når kommer du?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

Dere er jo en selvfølge!

Whoop! Whoop!

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

So.... når kommer du?

+1
Gjest gjestvest
Skrevet

Jeg nevnte mine favoritt debattanter nå da :) Skal jeg lage en liste over folk jeg liker generelt så vil lista bli veldig lang. Jeg klarer rett og slett ikke velge en favoritt! :)

Du er en god bruker du da men det virker som du ikke syns det selv?

Jeg bare tøyser.  :)

Hadde jeg ikke følt at mine innlegg kunne være til nytte/hjelp hadde jeg ikke trykket enter. 

Gjest Citronella
Skrevet

Det er få igjen som jeg virkelig liker.

Gjest Dårris
Skrevet

Liker mange jeg. Liker Winza fordi han er seg selv tvers igjennom, mann42 og Lutetium (tror jeg han het) fordi de er veldig kunnskapsrike. Liker også Vidalita, closed paradise, citronella, sunflower, O.G, silfen og mange jeg ikke husker nicket på. Mye bra folk her!

• Liker 1
Gjest Jacklost
Skrevet

Liker mange jeg. Liker Winza fordi han er seg selv tvers igjennom, mann42 og Lutetium (tror jeg han het) fordi de er veldig kunnskapsrike. Liker også Vidalita, closed paradise, citronella, sunflower, O.G, silfen og mange jeg ikke husker nicket på. Mye bra folk her!

Jeg liker deg også :klem:

Jeg tør ikke lage en liste over de jeg liker generelt fordi jeg er redd jeg skal glemme noen :P

Skrevet

Ååh, ræff😗 du er god
Gjest Citronella
Skrevet

Takk, Ræff. Nytt nick?

Gjest Jacklost
Skrevet (endret)

Ååh, ræff du er god

Ja Ræff er en hyggelig bruker, hun har kanskje bare vært her i underkant av en måned men det føles ut som at hun har vært her i mange måneder :D Endret av Winza
Skrevet

Tusen takk, likeså :).

Skrevet

Ja Ræff er en hyggelig bruker, hun har kanskje bare vært her i underkant av en måned men det føles ut som at hun har vært her i mange måneder :D

Jeg trodde ræff var en mann og ikke kvinne? Uff.. Følger tydeligvis ikke med.

Gjest Citronella
Skrevet

Ja Ræff er en hyggelig bruker, hun har kanskje bare vært her i underkant av en måned men det føles ut som at hun har vært her i mange måneder :D

Nå ble jeg nysgjerrig på Ræff, altså! Siden vedkommende liker meg. Send meg et pip, Ræff. ;)

Gjest Jacklost
Skrevet

Jeg trodde ræff var en mann og ikke kvinne? Uff.. Følger tydeligvis ikke med.

Jeg har faktisk ikke tenkt over det O: Nå føler jeg meg dum og flau over å ha kanskje kalt en mann for en dame :flau:
Gjest Dårris
Skrevet

Hehe, tenk å være så nysgjerrige på lille meg. :P Jeg hadde bruker her for noen år siden, men slettet den i 2012 eller 2013 og har siden bare lest som gjest frem til nå. Fikk plutselig lyst å skrive litt her igjen og da måtte jeg jo lage meg bruker. :) Så har jo lagt merke til mange av dere selv om jeg ikke har skrevet med så mange av dere.

Gjest Citronella
Skrevet

Hehe, tenk å være så nysgjerrige på lille meg. :P Jeg hadde bruker her for noen år siden, men slettet den i 2012 eller 2013 og har siden bare lest som gjest frem til nå. Fikk plutselig lyst å skrive litt her igjen og da måtte jeg jo lage meg bruker. :) Så har jo lagt merke til mange av dere selv om jeg ikke har skrevet med så mange av dere.

Men koselig at du liker meg da, Ræff. Det setter jeg pris på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...