Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg holder på å planlegge en tur til Asia. Akkurat nå så er jeg mest fristet til å dra til Bali, det ser og høres kjempe idyllisk ut. Så lurer på om deg er noen som har noen tips til hvor man bør dra og hva man bør oppleve og gjøre når man er der:)

Anonymous poster hash: 97f4d...1d2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv Mozaic i Ubud, det er den beste matopplevelsen jeg har hatt noensinne. Tror jeg betalte 450 kroner for 9 retter inkl. vin

Skrevet

Idyllisk er vel en overdrivelse, der er stadig flere turister og ganske overfylt mange steder. På Bali pleier jeg å sole meg, surfe, dra til Ubud på konsert eller barongdans, dra på østkysten og dykke eller nord til Lovina for å se på delfiner. Jeg får alltid med meg et fiskemåltid eller fem på stranda, gjerne i Jimbaran og kombinerer det med solnedgangstur. Ellers er der fjell for trekking, sist var jeg på Mt.Batur, som var 1727 moh. Templer bør besøkes når du er der. Kulturelt spennende land!

Skrevet

uluwatu temple også kjent som apetempelet og lembongan Island på Bali anbefales. Var der på bryllupsreise og det er de 2 stedene jeg husker best :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...