Gå til innhold

Avskjedsgaver til barnehagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt tidlig, men jeg tenkte jeg skulle begynne å planlegge litt i det minste...

Hva er vanlig? Gave til selve barnehagen eller gave til personellet?

I mitt tilfelle er det snakk om 6-7 voksne (begge kjønn) der alle må få hvis jeg skal gi til hver enkelt.

Det er naturbarnehage med størst vekt på sjø og skog.

Har lyst til å gi noe til de voksne, men vet ikke helt hva... :klø:

Er ikke sikker på om det er så veldig vanlig med avskjedsgaver i den barnehagen, men jeg har i alle fall lyst til å gi noe siden det har vært en del "ekstra" med min tass og både tassen og jeg liker alle sammen veldig godt. :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En vinflaske er noe vi ofte får som avskjedsgave i barnehagen der jeg jobber. En sikker vinner bestandig.

Bilder av barnet er hyggelig men blir fort lagt i en skuff, det slutter jo noen barn hvert år..... og ikke alle vil ta med seg jobben hjem. Bomster er bra, konfekt..... Masse du kan finne på :)

Skrevet

Ett eller annet utstyr de kan bruke i skogen (a la stormkjøkken)

Skrevet

En kasse( f.eks etter sko/mandariner ol) som du dekker med cellofan(skrives det sånn??!!) og fyller med frukt, vin eller cider, tøm en Twist-pose i, noe kjeks, kanskje noe frukt o.l. Dette blir til hele personalet som de kan kose seg med på personalrommet! :-) De kommer til å kose seg med det og du blir ikke ruinert!! :wink: Gave til 6-7 blir mye... :wink:

Skrevet

Dårlig med personalrom i "min" barnehage (liten barnehage), men hadde de hatt, ville det jo være en god ide med en slik "kose-kasse"... :-)

Vin er nok en sikker vinner for de fleste, men jeg er ikke sikker på hvor glade disse menneskene er i slikt...?

Blomster er bra, men varer jo ikke så lenge...

Stormkjøkken ville jo blitt til hele barnehagen, og siden de har lavo der de f.eks koker suppe, er vel ikke det noe de har så veldig mye bruk for.

Ikke så enkelt dette... :-?

Skrevet

Husk det er tanken som teller da :blomst_opp:

Skrevet
Dårlig med personalrom i "min" barnehage (liten barnehage), men hadde de hatt, ville det jo være en god ide med en slik "kose-kasse"...  :-)  

Trenger ikke personal-rom, poenget var at det IKKE skulle gå til barna! Det går like greit med en høy hylle eller oppå et skap - bare slik at barnefingre ikke får tak i det!! :):wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...