Gå til innhold

Blir stoppet av menn på gata

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er slik jeg opplever det når jeg går nedover gata. Menn på andre siden av fortauet og samme side stirrer fra lang avstand og fortsetter å stirre helt til vi krysser hverandre. Enkelte sier ting som "hei", eller annet. Andre stopper meg og spør om nummeret mitt. I går da jeg gikk stoppet en mann meg og sa "du er den fineste jenta i gata. Jeg ser at hele gata stopper for deg, til og med trikken stopper for deg". Jeg skjønner ikke dette helt… Hvorfor legger folk så mye i et vakkert ytre? Hvorfor har folk et behov for å vise meg at de ser meg?

Anonymous poster hash: 20542...8b2
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men will always be men

AnonymBruker
Skrevet

:skratte:

Anonymous poster hash: abdd2...8ed
  • Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Det er slik de fleste attraktive jenter opplever når man går i byen. Det er slik det er dessverre. De ønsker selvsagt en respons. Jeg synes det er ubehagelig og reagerer aldri på slik oppmerksomhet. 

Anonymous poster hash: 4aa3c...f4c
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette er slik jeg opplever det når jeg går nedover gata. Menn på andre siden av fortauet og samme side stirrer fra lang avstand og fortsetter å stirre helt til vi krysser hverandre. Enkelte sier ting som "hei", eller annet. Andre stopper meg og spør om nummeret mitt. I går da jeg gikk stoppet en mann meg og sa "du er den fineste jenta i gata. Jeg ser at hele gata stopper for deg, til og med trikken stopper for deg". Jeg skjønner ikke dette helt… Hvorfor legger folk så mye i et vakkert ytre? Hvorfor har folk et behov for å vise meg at de ser meg?

Trodde det først stod "fortsetter å stirre helt til vi kysser hverandre". Hehe... 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Det er slik de fleste attraktive jenter opplever når man går i byen. Det er slik det er dessverre. De ønsker selvsagt en respons. Jeg synes det er ubehagelig og reagerer aldri på slik oppmerksomhet. 

Dessverre???

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dessverre???

Ja? Jeg, og mange andre jenter, liker ikke å få kommentarer på hvordan man ser ut slengt etter seg bare man går ned en gate. For min del er dette uønsket oppmerksomhet. 

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Ja? Jeg, og mange andre jenter, liker ikke å få kommentarer på hvordan man ser ut slengt etter seg bare man går ned en gate. For min del er dette uønsket oppmerksomhet. 

Ingen som har sagt noe om å få slengt noe etter seg i denne tråden. TS spør "Hvorfor legger folk så mye i et vakkert ytre?".

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ok, jeg trodde jeg var attraktiv. Men slik oppmerksomhet TS beskriver opplever jeg ikke ofte. Så kanskje er jeg egentlig en grå mus.

Anonymous poster hash: 3704c...bef

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld, men er det utlendinger som sier dette til deg? Det høres litt sånn ut på uttrykksmåten.

Lignende utsagn har til og med jeg opplevd fra utlendinger. Disse mennene er bare dumme, og bryr seg ikke om at vi synes de er dumme heller, fordi de setter seg selv høyere enn kvinner.

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Unnskyld, men er det utlendinger som sier dette til deg? Det høres litt sånn ut på uttrykksmåten.

Lignende utsagn har til og med jeg opplevd fra utlendinger. Disse mennene er bare dumme, og bryr seg ikke om at vi synes de er dumme heller, fordi de setter seg selv høyere enn kvinner.

Det er både utlendinger og nordmenn hvis man skal si det slik, som stopper meg… Jeg skulle ønske menn ikke la så mye vekt på utseende. Alle vil jo forfalle etterhvert uansett. 

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke opplevd det i Norge, men i USA.
Visste ikke at det skjedde i Norge, kanskje jeg også er en grå mus.

Anonymous poster hash: 7cd6d...3a7
AnonymBruker
Skrevet

Det er både utlendinger og nordmenn hvis man skal si det slik, som stopper meg… Jeg skulle ønske menn ikke la så mye vekt på utseende. Alle vil jo forfalle etterhvert uansett. 

TS

Bare holde deg vekke fra godteriet og sola mer enn de fleste så vil du vare mye lengre....  :laugh:

On a more serious note...hvis du vil ha oppmerksomhet for noe annet enn "facevalue" så foreslår jeg at du forsøker å bli god i et eller annet. 

Det skal være fullt mulig å bli styrtrik innen du er 30år hvis du utnytter de fordelene du har...bruke mindre tid på å kaste alle pengene dine til butikkene langs gata  :vetikke:

Anonymous poster hash: 4ee7e...113

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har sagt noe om å få slengt noe etter seg i denne tråden. TS spør "Hvorfor legger folk så mye i et vakkert ytre?".

Det ser ikke ut som du har fått med deg hovedinnlegget. Les det på nytt igjen: 

Skrevet

Ta hevn. Stopp menn på gata...

AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å være kjip, men tipper på PUA bootcamp :danse: Ja de stopper pene jenter, men synes man er naiv om man tror de bare prøver seg på den ene jenta.

Anonymous poster hash: e919f...cdf
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du kan revurdere fremtoningen din, ts? Jeg er også også som tiltrekker mer mer oppmerksomhet enn jeg ønsker og fra menn jeg ikke ønsker å ha noe med. For meg fungerer det å ikke vise mye hud (særlig innvandrermenn reagerer på bar hud) og unngå løst hår. Jeg bruker heller ikke sko som klikker og unngå øyenkontakt. Dessuten hører jeg nesten alltid på musikk når jeg går alene. 

Deilig å kunne gå ut alene og få være i fred. 

Anonymous poster hash: 915a7...7f4
  • Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Bare holde deg vekke fra godteriet og sola mer enn de fleste så vil du vare mye lengre....  :laugh:

On a more serious note...hvis du vil ha oppmerksomhet for noe annet enn "facevalue" så foreslår jeg at du forsøker å bli god i et eller annet. 

Det skal være fullt mulig å bli styrtrik innen du er 30år hvis du utnytter de fordelene du har...bruke mindre tid på å kaste alle pengene dine til butikkene langs gata  :vetikke:

Anonymous poster hash: 4ee7e...113

Du har rett i at man bør dyrke sine interesser og heller fokusere på å bli god til noe. Jeg prøver å gjøre dette ihvertfall til en viss grad. Jeg studerer noe jeg synes er interessant og har prøvd mye ulik idrett. Jeg spiller også saksofon og jeg har en lidenskap for reising og opplevelser. Det er likevel ikke dette menn vil snakke om. De vil kun snakke om hvor vakker jeg, hvor fin kjole jeg har og hvor fin rumpe jeg får i den. Dette interesserer da ikke meg… Riktignok gjelder dette først og fremst når jeg møter nye menn. De som kjenner meg kan jeg ha dypere og mer meningsfulle samtaler med. Jeg skulle ønske at noen kunne se forbi det ytre og heller falle for personen som er innvendig. Det er jo den personen som er spennende. Jeg føler jeg tiltrekker meg menn av feil grunner.

• Liker 1
Skrevet

Skippergata da eller?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...