Gå til innhold

fant ut at eksen har fått seg ny dame

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ett år etter at vi gjorde det slutt, sliter jeg fortsatt med tanker om eksen min. Han var verdens beste, og vi hadde det utrolig fint sammen, men de store følelsene var dessverre ikke der.

Likevel savner jeg han enormt og tenker fortsatt på ham som en jeg hører sammen med. På tross av at jeg har datet andre og til og med vært småforelsket i en annen.

Jeg har vært redd for at han skal finne en ny, for jeg har på en måte håpet at vi etter en stund kanskje kan finne tilbake til de gode følelsene, men i dag fikk jeg altså vite av en felles bekjent at han har truffet en ny.

Måten jeg reagerte på var ikke så ille som jeg hadde forventet. Jeg fant fort ut hvem det var på fb, men følte ikke noe vondt i forhold til henne (som sjalusi). Kanskje det betyr at jeg endelig har begynt å akseptere at det ikke blir oss? Jeg håper i hvertfall det.

Noen andre som har hatt det slik? Vi var sammen i 10 år, så vi har hatt et veldig spesielt bånd sammen, naturlig nok.

Anonymous poster hash: e0d0c...3f0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt et bra tegn at du ikke følte noe vondt mot henne.Uansett så er det jo ikke hennes feil at han mistet følelsene for deg, men det er veldig lett å bli sjalu når man ser nye kjærester og bilder osv - så vil si du er ganske "plantet på jorda" og voksen som åpenbart har lært deg å akseptere at liv går videre.
Du er helt i mål når du greier å være glad på hans vegne, at du tenker at dette virker som en bra dame for han og siden jeg ønsker han alt godt så er det bra, selvom det ikke er meg.

Anonymous poster hash: a5003...ad9
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt et bra tegn at du ikke følte noe vondt mot henne.Uansett så er det jo ikke hennes feil at han mistet følelsene for deg, men det er veldig lett å bli sjalu når man ser nye kjærester og bilder osv - så vil si du er ganske "plantet på jorda" og voksen som åpenbart har lært deg å akseptere at liv går videre.

Du er helt i mål når du greier å være glad på hans vegne, at du tenker at dette virker som en bra dame for han og siden jeg ønsker han alt godt så er det bra, selvom det ikke er meg.

Anonymous poster hash: a5003...ad9

Takk for svar. Vet ikke helt om jeg er der at jeg er glad på hans vegne ennå, men jeg ble i hvertfall ikke lei meg. Så på profilbildene hans på fb, og følte på en måte en nøytralitet, dvs ikke noe stikk av savn som jeg har følt tidligere. Om det er bare dagsformen, eller om det er pga hun nye, vet jeg ikke. Håper det sistnevnte, at det blir lettere å akseptere at det ikke blir oss.

Blir spennende å treffe han igjen, se om jeg klarer å føle en glede på hans vegne. Jeg håper det, og jeg håper også inderlig at vi kan bevare et godt vennskap, og kunne treffes som venner mer enn bare en gang i ny og ne når vi møtes tilfeldig på gaten. Vi har jo delt så masse sammen, og han kjenner meg inn og ut, og jeg det samme med han, og syns det er trist å ikke kunne være en del av hverandres liv, bare fordi vi ikke er sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri hatt kjæreste, så nei....:/ Men håper du treffer en ny snart også :hug:

Anonymous poster hash: ba259...82e
AnonymBruker
Skrevet

TS over her forresten.

Det eneste som er litt viktig for meg, er at selv om det skulle bli alvor mellom de to, så håper jeg at jeg vil ha en plass i hjertet hans også, slik han alltid vil ha en spesiell plass i mitt hjerte. Uansett hva som skjer videre i livet (håper jeg møter en flott mann), så vil jeg alltid se tilbake på de årene vi hadde sammen som noe bra, og være takknemlig for vår tid sammen. Jeg ønsker at han skal bli lykkelig, men liker ikke tanken på å bli erstattet og glemt, for han vil definitivt ikke bli glemt hos meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...