AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Hei folkens. Jeg har nå, igjen, falt for samme personen. Forskjellen er at denne gangen er det ene og alene seksuelt, vi har flørta uten å treffes i noen måneder nå (vi har en fortid sammen med mye flørting og seksuell aktivitet) og endelig har vi møtt hverandre igjen. Da klinte vi i det ustoppelige og ble veldig tent på hverandre. Det gikk ikke lenger enn klining og så smått klåing, men h*n kommer om ett par dager igjen og da vet jeg et blir mer enn det. Saken er at jeg synes denne personen er sykt tiltrekkende (selv om jeg ikke synes personen har et spesielt tiltrekkende utseende) og vi er begge utrolig svake for hverandre. Vi har omtrent ingenting til felles, så er ikke mye å prate om, og vi er ikke spesielt åpne for hverandre heller. Snakkes aldri om følelser eller sånt. Jeg tror vi begge vet at dette av all sannsynlighet ikke vil bli noe mer enn det seksuelle, men samtidig er jeg litt bekymra for at det skal bli feiltolkninger. Mtp historien vår er det uaktuelt for meg å se på denne personen som mer enn noe seksuelt. Jeg vet at det beste sikkert ville vært å snakke om det så vi begge var klar over det. Men det føler jeg vil ødelegge mye av spenningen mellom oss. Jeg ser heller ikke på det som veldig aktuelt. Så lurer jeg på en ting til. Vi er altså to personer med en historie tilbake med flere runder av og på. Vi har såra hverandre dypt og mye, men vi faller alltid tilbake til hverandre. Selv om det nå er mange år siden sist, har vi falt tilbake på hverandre. Noen som kan tenke seg hva dette er? Jeg forstår ikke hvorfor vi er så utrolig svake for hverandre. Vi har ikke en gang spesielt god kjemi, utenom i senga...Anonymous poster hash: ef01f...58d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Hvis dere hadde vært FFs tidligere og det gikk greit, så er det ingenting som skulle tilsi at hun nå ville følt seg lurt om dere bare var FFs nå også. Men du avslutter jo med at dere har hatt sterke følelser for hverandre og såra hverandre dypt, så ja du lurer henne helt klart ved å flørte og ha sex med henne nå, dette kan blusse opp følelsene som har vært der på 1-2-3 og ender i et helvete for dere begge etter et par måneder. Avstå fristelsen. Vær fornuftig og voksen,ikke en hjerteløs klovn. Anonymous poster hash: b01a8...34c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 Hehe, før du vet ordet av det, kommer du til å få følelser for henne snart Anonymous poster hash: 385f1...b74 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Hehe, før du vet ordet av det, kommer du til å få følelser for henne snart Anonymous poster hash: 385f1...b74 Hvorfor tror du det? TSAnonymous poster hash: ef01f...58d
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 Fordi dere har vært gjennom følelser for hverandre før. Denne gyldne loven er det desverre mange som glemmer og derfor fører til mere hjertesorg og sinnlidelser. Anonymous poster hash: b01a8...34c 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Har du følelser for henne ts? Er du mann ts? Anonymous poster hash: 5fba4...c06
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Har du følelser for henne ts? Er du mann ts?Anonymous poster hash: 5fba4...c06 Jeg vet ikke om jeg har følelser for han. Mulig jeg har det siden jeg ikke vil at han skal datr og flørte med andre, men ellers vet jeg ikke altså. TSAnonymous poster hash: ef01f...58d
avida30 Skrevet 14. juli 2015 #8 Skrevet 14. juli 2015 Og fortsatt tenker du at det skal gå helt greit med et følelsesløs sexforhold? Get real 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2015 #9 Skrevet 14. juli 2015 La vedkommende være i fred! Hvor vanskelig kan det være å finne seg en ny person å ha sex med? Eller, GUD FORBY, en kjæreste?? Anonymous poster hash: 33988...25c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå