snexi Skrevet 7. september 2004 #1 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg lurer på å kjøpe trim sykkel. Ser de har noe til 1390,- på en butikk som heter BIG INTERIØR her jeg bor. Der er visst kalori teller, puls og hastighet måler og you name it... Eneste form for mosjon jeg nå har er ca en time hurtig gange m vogn på formiddagen. Men det er på asfalt og vet det ikke er det beste. Av mangel på timer i døgnet med travel mann og tre små barn kunne jeg godt tenke meg å trimme litt oftere. Noen som har greie på sånne sykler, ser en kan betale det 10 dobbelte om en vil også, men synest det var en grei pris. Kan den være "brukende" selv om den er billig? Og hvilke muskler bruker en mest med sykkel kontra hurtig gange? (regner med rumpen får gjennomgå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest allium Skrevet 7. september 2004 #2 Del Skrevet 7. september 2004 Jeg prøvde meg gjennom det meste her i vinter. Og konkluderte raskt med at billigsyklene som du får kjøpt på butikker som Europris, Obs, og sikkert også Big Interiør, ikke er noen vits i å bruke penger på. Prøv selv. Det er viktig at sykkelen har et jevnt tråkk. Ikke så lett å forklare, men veldig lett å kjenne så snart du har prøvd noen. Men for ca. 2000 kroner kan du få noe brukbart i en sportsforretning. Kaloriteller er bare tull, den viser ikke riktig uansett, men pulsmåleren har jeg hatt stor nytte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå