Gå til innhold

Forsvunnet pakke fra Kicks? :(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forrige tirsdag fikk jeg mail fra Kicks om at pakken min er sendt fra dem. Det står den vil leveres rett postkassen hvis den får plass.Det er en Clarisonic Mia2 jeg bestilte + 3 vareprøver på parfyme.

Noen som vet om pakken er for stor for postkassen da?

De skrev levering innen 2-5 dager men heller ikke i dag lå det noe i postkassen, og ingen sms fra nærmeste postkontor heller :(((

Noen som vet hvor lang tid leveringen pleier å ta? (Bor i Bergen om det har noe å si).

Anonymous poster hash: cf20b...a5e
AnonymBruker
Skrevet

Forrige tirsdag fikk jeg mail fra Kicks om at pakken min er sendt fra dem. Det står den vil leveres rett postkassen hvis den får plass.Det er en Clarisonic Mia2 jeg bestilte + 3 vareprøver på parfyme.

Noen som vet om pakken er for stor for postkassen da?

De skrev levering innen 2-5 dager men heller ikke i dag lå det noe i postkassen, og ingen sms fra nærmeste postkontor heller :(((

Noen som vet hvor lang tid leveringen pleier å ta? (Bor i Bergen om det har noe å si).

Jeg bestilte også en clarosonic fra kicks, og den kom rett og slett aldri fram. Så de meldte den tapt til posten og jeg kjøpte den i butikk i stedet. 

Anonymous poster hash: 7b937...df8

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bestilte også en clarosonic fra kicks, og den kom rett og slett aldri fram. Så de meldte den tapt til posten og jeg kjøpte den i butikk i stedet. 

Å nei :((( Er det lenge siden?

Regner med du slapp å betale for den du aldri fikk?

AnonymBruker
Skrevet

Det er 2-3 mnd siden. Jeg slapp å betale ja. Kjøpte med faktura, så de slettet fakturaen. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er 2-3 mnd siden. Jeg slapp å betale ja. Kjøpte med faktura, så de slettet fakturaen. 

Ok.Takk for svar.Satser på den dukker opp,men bra at det gikk greit å få slettet fakturaen.

Skrevet

Det kan ta litt lengre tid med posten nå på sommeren, kan ta noen ekstra dager nå. Det er jo 2-5 arbeidsdager de mener, så jeg ville i alle fall ventet til fredag før jeg tok kontakt med de. Jeg bestilte selv en pakke fra de som brukte 7 arbeidsdager på å komme fram, og den kom for to uker siden :)

AnonymBruker
Skrevet

Hvis den er for stor for postkassen får du ikke melding, men hentelapp. Da kan det ta 1-2 dager ekstra. Du skulle likevel fått lapp eller pakke nå. Du kan jo gå innom postkontoret og høre om de kan lete etter den! 

Anonymous poster hash: c44bd...14b
AnonymBruker
Skrevet

TS her.Takk for svar.Det var nok en kombinasjon av det dere 2 siste skriver: Posten gikk senere og pakken var for stor for postkassen.Fikk hentelapp og ddro på postkontoret og hentet den.Pakken var alt for stor for postkassen,de hadde brukt mye emballasje,men greit nok.Den kom ihvertfall frem :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...