Fliko Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Jeg har en trille som jeg bruker på reiser/sommeren og en stor emmaljunga sovevogn/turvogn for vinteren. Men ønsker en vogn som passer på sommer og vinter, med lufthjul, liten og nett, og gjerne forhjul som svinger og kan låses/skiftes til vinterhjul. Vil IKKE ha 3-hjul. Jeg føler at å kjøpe Bugaboo Cameleon eller Buffalo nå blir litt for "sent" for henne. Hun blir 2 til høsten. Så derfor trenger jeg ikke noen combivogn akkurat nå iallefall. Takker for tips
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Emmaljunga scooter air er vi superfornøyd med. Anonymous poster hash: 04229...bc3
Fliko Skrevet 13. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 13. juli 2015 Er ikke så glad i Emmaljunga da jeg synes de er så store og klumpete, dessverre 😕
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #5 Skrevet 15. juli 2015 Ville sagt babyjogger city elite, men den har jo tre hjul.Anonymous poster hash: 49e46...5ce
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2015 #6 Skrevet 15. juli 2015 Er veldig fornøyd med min Bumbleride Indie, jeg har trehjulingen da og synes det er genialt, men det finnes en Bumbleride Indie 4, denne har fire hjul og fremhjulene kan svinges. Søk opp vognverden på nett og les, ta evt kontakt med de, jeg har fått veldig bra service der. Anonymous poster hash: 11591...d0c
Fliko Skrevet 15. juli 2015 Forfatter #7 Skrevet 15. juli 2015 (endret) Er veldig fornøyd med min Bumbleride Indie, jeg har trehjulingen da og synes det er genialt, men det finnes en Bumbleride Indie 4, denne har fire hjul og fremhjulene kan svinges. Søk opp vognverden på nett og les, ta evt kontakt med de, jeg har fått veldig bra service der.Anonymous poster hash: 11591...d0c Så en snutt på youtube om den, den virker veldig lovende og fristende! Synd ingen selger 4-hjuleren på finn.no.. 😕 føler jeg må revurdere budsjettet mitt 😏 Kanskje jeg kan ta den på avbetaling om jeg finner det uten renter Endret 15. juli 2015 av Fliko
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2015 #8 Skrevet 16. juli 2015 Så en snutt på youtube om den, den virker veldig lovende og fristende! Synd ingen selger 4-hjuleren på finn.no.. føler jeg må revurdere budsjettet mitt Kanskje jeg kan ta den på avbetaling om jeg finner det uten renter 3-hjulingen er i alle fall genial og jeg synes ikke prisen er så ille med tanke på at det er god kvalitet (sammenligner da med TFK ol), men den koster jo litt og det er jo også med bag på 4-hjulingen. Tror også den holder seg greit i pris med tanke på å selge den igjen. Vet du skrev at du ikke ville ha 3-hjul, hva er grunnen til det? Har selv vært veldig mot 3-hjuling, men er nå skikkelig fan av den jeg har nå... Og 3-hjulingen kan man få litt billigere. Anonymous poster hash: 11591...d0c
Fliko Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #9 Skrevet 16. juli 2015 (endret) 3-hjulingen er i alle fall genial og jeg synes ikke prisen er så ille med tanke på at det er god kvalitet (sammenligner da med TFK ol), men den koster jo litt og det er jo også med bag på 4-hjulingen. Tror også den holder seg greit i pris med tanke på å selge den igjen. Vet du skrev at du ikke ville ha 3-hjul, hva er grunnen til det? Har selv vært veldig mot 3-hjuling, men er nå skikkelig fan av den jeg har nå... Og 3-hjulingen kan man få litt billigere.Anonymous poster hash: 11591...d0c Jeg synes de er så vinglete og ustabile, og ikke komfortabel å manøvrere. Og lange. Endret 16. juli 2015 av Fliko
Fliko Skrevet 16. juli 2015 Forfatter #11 Skrevet 16. juli 2015 Brio Smile? Den har tidligere vært fristende, men da fantes den ikke brukt siden den var ny, men jeg ser at det nå finnes noen brukte skal sjekke den litt mer også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå