AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Del Skrevet 13. juli 2015 Hva synes dere om TV-serien The Tudors? Jeg vurderer å begynne å se den, men er den egentlig noe bra? Anonymous poster hash: c6111...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 13. juli 2015 #2 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg synes den er bra. Selv om den har en del historiske feil. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. juli 2015 #3 Del Skrevet 13. juli 2015 De har jo tatt seg noen friheter i forhold til historien, men det er vanlig i slike serier. Jonathan Rhys Meyers ligner ikke mye på originalen men gjør en drivende god figur som Henrik VIII likevel. Dette er en serie det er absolutt verdt å bruke tiden på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Del Skrevet 13. juli 2015 Hva er det som gjør den bra da? Anonymous poster hash: c6111...3b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandie Skrevet 15. juli 2015 #5 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg synes den var veldig bra,men er generelt interessert i historie.(Visste ikke det som ble nevnt her ang. historiske feil). Den var ihvertfall spennende,men ganske brutal (voldtekt,henrettelser,torturmetoder).Det er det eneste negative jeg kan komme på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NumberSix Skrevet 15. juli 2015 #6 Del Skrevet 15. juli 2015 Jeg liker serien veldig godt, og selv om det er en del historiske feil så synes jeg den på en god måte viser hvordan hoffet rundt Henrik 8. var, og hvor overdådig og brutalt det kunne være. Jeg liker også kostymene svært godt, selv om også de er delvis historisk ukorrekte. Det er en ganske pen serie, når det kommer til det visuelle. Har sett serien flere ganger, og kan gjerne se den igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå