Gå til innhold

katteperler, noen å anbefale?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har brukt tidy cats og ever clean hittil. Men har lyst til å prøve katteperler, for jeg har hørt så mye positivt om det.

Har en hannkatt, kastrert, innekatt.  - om det har noe å si. 

Er det noen merker du anbefaler? Det som er viktigst er lukt! Det må skjule lukten så godt som mulig. Kattsand har ofte sin egen lukt, som da setter seg i klærne og møbler, utrolig irriterende. 

Anonymous poster hash: 792ca...378
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes ikke så mange forskjellige typer katteperler. Ihvertfall ikke her jeg bor. Det er også en del dyrere med katteperler, fordi du må bytte perlene oftere.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes ikke så mange forskjellige typer katteperler. Ihvertfall ikke her jeg bor. Det er også en del dyrere med katteperler, fordi du må bytte perlene oftere.

hørt de holder lengre jeg :S 

ts

Skrevet (endret)

hørt de holder lengre jeg :S

ts

Det kommer helt ann på hvor mange katter du har, hvor god kvalitet perlene har og ikke minst hvor ofte de tisser i kassa. Har kjøpt både god kvalitet og ymse kvalitet. Perlene holder for oss ca 2-4 uker på sommeren og ca en uke på vinteren, men jeg tror jeg brukte ymse kvalitet den vinteren. Har to katter. Man bytter jo ikke før det begynner å lukte :-)

Men jeg bruker gjerne perler om jeg får tak i. Rett og slett fordi jeg har en fisefin jente som ikke takler LITT lukt i sanda.

Endret av Brimi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...