Gå til innhold

Singel = Taper

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du singel er du en taper.

Bare folk i forhold er vinnere.

Anonymous poster hash: a9573...73c
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Gå og troll et annet sted. Veldig åpenbart hva du prøver på

Anonymous poster hash: 85d52...4d1
  • Liker 7
Skrevet

Bare om man er mann ifølge kvinner. Ei singel kvinne blir betegnes som sterk , frigjort, trygg på seg selv og selvstendig.

En singel mann blir beskrevet av kvinner som en desperat ensom taper uten verdi som ikke får seg noe fordi han er så patetisk.

Gudene vet hvor logikken i dette er men for jeg ser den hvertfall ikke.

• Liker 6
Gjest BethD
Skrevet

Syns du det eller er det holdninger du ser rundt om..?

Tror ikke det er så veldig mange som mener det samme :)

Skrevet

Nå er du storforlangende - logikk er nok litt for mye å håpe på.

• Liker 2
Skrevet

Vel, er personlig av den oppfatning at det er mer legitimt for menn å være single enn kvinner. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er du singel er du en taper.

Bare folk i forhold er vinnere.

Anonymous poster hash: a9573...73c

Nei, er vel bare de langvarige ufrivillige single som er "tapere", Samme med kun de som er i gode forhold som er "vinnere".

Anonymous poster hash: d9e76...974

Gjest Mythic
Skrevet

Var det et spørsmål noe sted der, eller, TS?

Hva vinner man når man er i et forhold? Hva har man tapt ved å være singel? Hva hvis man har vært i flere forhold, men med singelperioder i mellom? Er man da vinner - taper - vinner - taper, sånn om hverandre?

AnonymBruker
Skrevet

Mye heller singel enn i dårlig forhold. Ikke alle forunt å finne den store kjærligheten, og guuud så kjedelig det er når the thrill is gone.

Anonymous poster hash: 011d5...fcd
AnonymBruker
Skrevet

Bare om man er mann ifølge kvinner. Ei singel kvinne blir betegnes som sterk , frigjort, trygg på seg selv og selvstendig.

En singel mann blir beskrevet av kvinner som en desperat ensom taper uten verdi som ikke får seg noe fordi han er så patetisk.

Aldri tenkt noe av dette om hverken menn eller kvinner. Om man er singel eller i forhold har ingenting å si med om man er sterk, trygg og selvstendig, eller desperat eller taper.

Om single menn tenker jeg "ok"  og detsamme om single kvinner.

Anonymous poster hash: 6c9bc...99e

AnonymBruker
Skrevet

tumblr_mbjyntMeNE1rroa7eo1_400.gif

Anonymous poster hash: 8b5dd...f28
  • Liker 1
Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Det viktigste er ikke å vinne, men å delta :)

Endret av Cartman
Gjest Cartman
Skrevet

Var det et spørsmål noe sted der, eller, TS?

Hva vinner man når man er i et forhold? Hva har man tapt ved å være singel? Hva hvis man har vært i flere forhold, men med singelperioder i mellom? Er man da vinner - taper - vinner - taper, sånn om hverandre?

Da er man 50% vinner og 50% taper.

Gjest Mythic
Skrevet

Da er man 50% vinner og 50% taper.

Nuller seg ut det, da!

Gjest Cartman
Skrevet (endret)

Nuller seg ut det, da!

Men hva er man da? Ingenting :S Bedre å være litt vinner og litt taper, enn ingenting :(

Endret av Cartman
Gjest Mythic
Skrevet

Men hva er man da? Ingenting :S Bedre å være litt vinner og litt taper, enn ingenting :(

Nøytral :opplyser:

Skrevet

Hihi, denne tråden var jo helt latterlig  :sprettert:

Gjest Cartman
Skrevet

Nøytral :opplyser:

Nøytral? Det er jo bedre å være en taper, enn nøytral. Tyskerne tapte krigen, men de hadde mer baller enn de nøytrale svenskene.

Ok TS. Jeg er en taaaaaaper. Bare ikke kall meg nøytral. Sånn da er vi alle enige :)

Skrevet

Single menn under 7 på utseendeskalaen ER tapere. De er ofre for naturlig mangel av seleksjon. Incel rage is coming to your town.

Gjest Mythic
Skrevet

Nøytral? Det er jo bedre å være en taper, enn nøytral. Tyskerne tapte krigen, men de hadde mer baller enn de nøytrale svenskene.

Ok TS. Jeg er en taaaaaaper. Bare ikke kall meg nøytral. Sånn da er vi alle enige :)

:ler:

God sammenlikning! Et forhold kan jo noen ganger føles som en krig, så sånn sett kan det være greit å være nøytral. Da slipper en unna mye bråk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...