AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #1 Skrevet 13. juli 2015 Jeg er 1,58 høy og slank, og blir ofte kalt søt av menn. Jeg har alltid hatt komplekser pga høyden min, og jeg går derfor alltid i høye sko . Håret er heller ikke mye å skryte av da jeg har mye krøller og litt fregner i ansiktet og huden er blek selv om jeg soler meg, så jeg har derfor litt sær-eget utseendet... Uansett, så er jeg en veldig åpen og omsorgsfull person med mye humor og empati, og siden jeg er veldig utadvendt så kommer jeg lett i kontakt med menn. Dessverre er jeg som regel kun god nok for sex når det kommer til menn og forhold, men for en liten stund tilbake møtte jeg verdens snilleste og herligste mann, men han var kanskje ikke den kjekkeste, dessverre så klarte jeg aldri å glemme min bestevenn som jeg alltid har likt så derfor slo jeg opp med han. Min bestevenn er høy og mørk, og farlig kjekk. Vi har kjent hverandre i mange år, og nå driver vi på. Eneste problemet er at han aldri gir meg noen trygghet på hvor vi er selv om vi har drevet på i 3 måneder nå. Jeg er redd for at han skal finne ei dame som ser mye bedre ut, og jeg får ofte følelsen av at jeg er en rebound for han siden dama hans dro for bare noen måneder siden. Uansett om jeg har konfrontert han med dette, så sier han at det er bare jeg han vil ha, og at vi trenger å bli bedre kjent.. Selv går jeg rundt å er lettere sint på han, og jeg aner ikke hvorfor. Jeg føler jeg gir og gir men for som regel alltid litt for lite tilbake. Jeg er derfor redd for at jeg sikter for høyt over min eget utseendet-liga, og at han innerst inne mener at jeg ikke er bra nok for han, og at dette er grunnen til usikkerheten jeg føler fra hans side. Jeg har også blitt såret av denne mannen før, men han har bedt om unnskyldning og en ny start samt fortalt meg at det er meg han vil satse på. Men allikevel går jeg rundt og ofte er usikker. Jeg har derfor kommet fram til at jeg kanskje skal gi opp håpet om han, og heller finne meg noen som ikke ser så bra ut. Jeg føler meg rett og slett ikke pen nok, selv om han mener det.. Flere som forstår hva jeg prater om, og hvordan skal jeg løse dette problemet? Anonymous poster hash: 62699...156
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #2 Skrevet 13. juli 2015 Beklager for litt skrivefeil. Må tilføye at jeg er 25 år og student, og at alle venner rundt meg er i forhold. Derfor er jeg veldig lei av å sitte alene dag etter dag. Ts Anonymous poster hash: 62699...156
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2015 #3 Skrevet 13. juli 2015 For meg så høres det ut som han har deg på gress til han finner noe bedre.. Han hoppet fra damen,til deg,og gir deg ingen trygghet eller noe form for annerkjennelse. Vertfall ifølge det du skriver her.. Tror ikke det er såpass utseenderelatert som du mener, det er kanskje mer hva du føler,siden du har litt komplekser for diverse. Jeg tror du burde gi slipp på dette og finne en som liker deg godt nok til å faktisk være sammen med deg, med HELE seg !
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Skrevet 13. juli 2015 Ikke for å være kjip, men kan hende det ikke er utseende, men personligheten det går på. Synes alt for mange jenter tror alt handler om utseende, men man skal da ha personlighet som matcher også. Jeg tenker spesielt siden du sier du er lei av å sitte alene, da er du kanskje ikke så utadvendt og morsom som du beskriver deg som. Igjen skriver ikke for å være kjip. Anonymous poster hash: 37510...e4a 5
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #5 Skrevet 13. juli 2015 For meg så høres det ut som han har deg på gress til han finner noe bedre.. Han hoppet fra damen,til deg,og gir deg ingen trygghet eller noe form for annerkjennelse. Vertfall ifølge det du skriver her.. Tror ikke det er såpass utseenderelatert som du mener, det er kanskje mer hva du føler,siden du har litt komplekser for diverse. Jeg tror du burde gi slipp på dette og finne en som liker deg godt nok til å faktisk være sammen med deg, med HELE seg ! Hei, og tusen takk for godt svar. Det er mulig han bruker meg som en reserve helt til han finner noe bedre. Selv har han fortalt at han har slettet brukeren sin på tinder, og at det er ingen andre damer han vil ha unntatt meg. Men jeg er fortsatt usikker. I helgen var vi sammen hele tiden, og da følte jeg litt trygghet for første gang på lenge siden. Jeg tror og mener han liker meg, og at han vil at det skal fungere men jeg får hele tiden følelsen av at jeg ikke kan stole på han, samt at han tar meg noe forgitt. Jeg gir veldig mye av meg selv til han, men dessverre får jeg ikke helt det samme tilbake. Denne mannen er veldig kjekk og han kan få hvilken som helst kvinne, og jeg forstår han om han ønsker ei dame som ser litt bedre ut enn meg. Skulle bare ønske at han kunne fortalt meg sannheten slik at jeg kan gå videre, eller at vi kunne prøvd sammen. Nå er det litt over 3 måneder siden han ga slipp på exen, og på denne tiden har vi vært veldig mye sammen. Når jeg spurte han for 2 uker siden om hva han ville, så fortalte han at han ville bli bedre kjent med meg fordi vi ikke kjente hverandre godt nok enda. Dette syntes jeg var veldig merkelig når vi har hengt sammen i 7 år, samt har felles venner og interesser er vi ofte møtes.. Når jeg også fortalte han at jeg skulle på festival i sommer, og lurte på om jeg kunne ha sex med andre svarte han at det var opp til meg. Jeg ble ganske overrasket over svaret, da vi allerede da hadde hengt sammen hver dag, og møtt familiene til hverandre. For 1 uke siden ble jeg sint på han, og jeg forlot han på en fest fordi han overså meg. Når jeg skrudde av telefonen og isolerte meg i 4 dager ble han helt gal, og han gjorde alt han kunne for å kontakte meg. Når jeg møtte han fortalte jeg han at jeg ikke klarte mer, og at jeg derfor var veldig lei meg fordi han ikke ga meg noen trygghet. Da begynte han å gråte, samt fortalte meg at jeg måtte gjøre det som var riktig for meg, men at han gjerne ville at vi skulle prøve litt til. Så nå sitter jeg her igjen som et spørsmålstegn. Hvor lenge skal jeg vente, og hvorfor føler jeg på den usikkerheten om han virkelig er så glad i meg som han sier? Blir jeg lurt og manipulert, eller er det jeg som er problemet og overreagerer? Ts Anonymous poster hash: 62699...156
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Skrevet 13. juli 2015 Ikke for å være kjip, men kan hende det ikke er utseende, men personligheten det går på. Synes alt for mange jenter tror alt handler om utseende, men man skal da ha personlighet som matcher også. Jeg tenker spesielt siden du sier du er lei av å sitte alene, da er du kanskje ikke så utadvendt og morsom som du beskriver deg som. Igjen skriver ikke for å være kjip. Anonymous poster hash: 37510...e4a Ts her. Jeg er veldig sosial og har mange venner, men alle har kjærester. Jeg er ofte med venner og kjærestene deres i helgene, men jeg er lei av å være tredje hjulet på vognen så jeg har derfor meldt meg litt ut. Når det kommer til personlighet så matcher vi ganske bra, så jeg tviler det er det som er selve problemet. Anonymous poster hash: 62699...156
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2015 #7 Skrevet 13. juli 2015 Merkelig fyr... Har du prøvd å snakke med han om hva du skriver her..? Du kan jo bare ta deg en prat med han og si at du liker han veldig godt,og gjerne vil prøve med han men da må han vise deg at han vil det samme. Og det viser han ikke med å være likegyldig til at du har sex med andre vertfall!
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #8 Skrevet 13. juli 2015 Merkelig fyr... Har du prøvd å snakke med han om hva du skriver her..? Du kan jo bare ta deg en prat med han og si at du liker han veldig godt,og gjerne vil prøve med han men da må han vise deg at han vil det samme. Og det viser han ikke med å være likegyldig til at du har sex med andre vertfall! Jo, det er sant. Jeg spurte han på en måte om han ville være kjæresten min for en liten stund tilbake, men da fikk jeg beskjed om at vi ikke kjente hverandre godt nok enda, og at vi måtte gjennom en fase der vi lærte hverandre å kjenne. Dette godtok jeg, men syntes selv det var rart når vi kjenner hverandre så godt fra før av... Når jeg tok opp med han i fylla at jeg reagerte på det han så, da ble han plutselig helt annerledes igjen. Da mente han at vi kjente hverandre, og at vi derfor kunne bruke litt mindre tid på å bli kjent sammen.. Ja, jeg er veldig forvirret. Han vil ikke at jeg skal ha sex med andre nå, for dette har han fortalt meg. Men han ønsker å vente og derfor blir jeg stresset. Er veldig redd for at jeg blir brukt igjen, for det har jeg blitt utallige menn før. Ts Anonymous poster hash: 62699...156
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2015 #9 Skrevet 13. juli 2015 Jeg vil foreslå at du prater med han om dine tanker og usikkerheter. Det er til slutt bare han som kan gjøre det bedre for deg..
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #10 Skrevet 13. juli 2015 Det er jo veldig synd om usikkerheten din ødelegger hele forholdet..Uansett hvor sint og lei deg du blir, så kommer jo ikke det til å grunnleggende endre hans følelser for deg i positiv retning, særlig ikke når det er så tidlig...dessverre er det slik noen ganger at en person er mer sikker på sine følelser enn den andre..og hvis man begynner å presse på, så ender det sjeldent godt. Anonymous poster hash: ba765...024 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #11 Skrevet 13. juli 2015 Jeg vil foreslå at du prater med han om dine tanker og usikkerheter. Det er til slutt bare han som kan gjøre det bedre for deg.. Jeg har jo pratet med han mange ganger, men det blir aldri noe som skjer. Mulig jeg må ta i et tak å ta en skikkelig prat ganske snart, men grunnen til at jeg legger ut dette er fordi jeg trenger innspill. Jeg er redd for at jeg blir manipulert eller lurt igjen, og det er ofte lettere å se fra utenforstående plan. Men ja, jeg skal ta en prat med han snart. Akkurat nå ønsker han ikke å sees på noen dager, så det blir ikke med der første. Ts Anonymous poster hash: 62699...156
Chiubi Skrevet 13. juli 2015 #12 Skrevet 13. juli 2015 Det er bedre å sikte for høyt og bomme, enn å sikte for lavt og treffe. 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #13 Skrevet 13. juli 2015 Min bestevenn er høy og mørk, og farlig kjekk. Vi har kjent hverandre i mange år, og nå driver vi på. Eneste problemet er at han aldri gir meg noen trygghet på hvor vi er selv om vi har drevet på i 3 måneder nå. Jeg er redd for at han skal finne ei dame som ser mye bedre ut, og jeg får ofte følelsen av at jeg er en rebound for han siden dama hans dro for bare noen måneder siden. Uansett om jeg har konfrontert han med dette, så sier han at det er bare jeg han vil ha, og at vi trenger å bli bedre kjent.. Anonymous poster hash: 62699...156 Jeg stusser litt på at han mener dere må bli bedre kjent, siden du også beskriver dere som bestevenner. Da kjenner dere vel hverandre langt, langt bedre enn de fleste andre gjør i denne fasen, så jeg mistenker bitte litt at han kanskje holder tilbake av grunner han ikke vil fortelle deg. Men samtidig sier han jo at han vil ha deg. Han er din venn - har du sett at han har vært lite real mot jenter før? Angående utseendet synes jeg ikke du skal henge deg for mye opp i akkurat det. Det kan være veldig ødeleggende å tenke slik. Og uansett: Lita + krøller + fregner + lys hud høres veldig fint og sjarmerende ut, spør du meg. Anonymous poster hash: b6532...30a 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #14 Skrevet 13. juli 2015 Jeg stusser litt på at han mener dere må bli bedre kjent, siden du også beskriver dere som bestevenner. Da kjenner dere vel hverandre langt, langt bedre enn de fleste andre gjør i denne fasen, så jeg mistenker bitte litt at han kanskje holder tilbake av grunner han ikke vil fortelle deg. Men samtidig sier han jo at han vil ha deg. Han er din venn - har du sett at han har vært lite real mot jenter før? Angående utseendet synes jeg ikke du skal henge deg for mye opp i akkurat det. Det kan være veldig ødeleggende å tenke slik. Og uansett: Lita + krøller + fregner + lys hud høres veldig fint og sjarmerende ut, spør du meg. Anonymous poster hash: b6532...30a Det er akkurat det jeg stusser på. Vi kjenner jo hverandre ut og inn, så hvorfor bruke lang tid da? Jeg er ikke så pen, ferdig. Takk uansett, Anonymous poster hash: 62699...156
Bjørnedyr Skrevet 13. juli 2015 #15 Skrevet 13. juli 2015 (endret) slett Endret 13. juli 2015 av Bjørnedyr
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #16 Skrevet 13. juli 2015 Det er akkurat det jeg stusser på. Vi kjenner jo hverandre ut og inn, så hvorfor bruke lang tid da? Jeg er ikke så pen, ferdig. Takk uansett, Anonymous poster hash: 62699...156 Det å ha kjent hverandre så lenge og kjenne hverandre godt..er noe annet en kjemien og følelsene..er vel de han håper skal komme mer på plass etterhvert... Anonymous poster hash: ba765...024
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #17 Skrevet 13. juli 2015 Høres litt ut som om han kanskje shopper for "noe bedre" ja, med å fremstå med så uklar kommunikasjon på hva han egentlig vil. Men hey, du shopper jo også for noe du mener er bedre (hvis ikke ville du vel ikke slått opp med exen din som du mener ikke var den kjekkeste) så sånn sett ville jeg ikke inntatt the moral high ground. Karma is a bitch. Anonymous poster hash: 44d52...33c
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #18 Skrevet 13. juli 2015 Det er akkurat det jeg stusser på. Vi kjenner jo hverandre ut og inn, så hvorfor bruke lang tid da? Jeg er ikke så pen, ferdig. Takk uansett,Anonymous poster hash: 62699...156 Post bilde av noen som ligner eller av deg selv så kan vi se Anonymous poster hash: 46e06...d47 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #19 Skrevet 13. juli 2015 Jeg tror det er din dårlige selvtillit som er problemet. Du kan ikke blottstille din usikkerhet for han hele tiden, da vil det smitte over på han, at han kanskje overtar din mening om at du ikke er bra nok for han. Selvoppfyllende profetier. Du må heller ha tro på deg selv, at du er like bra som han. Og skaff deg et eget liv også, ved siden av. For du virker som en som ikke klarer å gjøre dine egne ting, men er avhengig av bekreftelse og oppmerksomhet. Anonymous poster hash: 2bdf5...8aa 2
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #20 Skrevet 13. juli 2015 Du virker utrolig utseendefokusert TS og usikker på deg selv. Anonymous poster hash: 77730...2b7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå