Gjest BethD Skrevet 13. juli 2015 #1 Del Skrevet 13. juli 2015 Går det an..? Vi skal reise snart og det hadde sikkert vert veldig kjekt for sønnen min å ha noe å se på på reisen... Men man har jo ikke alltid internett,og vertfall ikke på hotellrommet.. Så jeg lurer på om det fins noen måte å se på nettbrettet uten internett..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 13. juli 2015 #2 Del Skrevet 13. juli 2015 Jeg tror Viaplay har abonnement hvor du kan laste ned filmer og serier og se de off-line Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gullik Skrevet 13. juli 2015 #3 Del Skrevet 13. juli 2015 Stemmer som nattsvermer skriver. Går f.eks. ikke an med Netflix. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #4 Del Skrevet 13. juli 2015 Last ned via f.eks TPB, sett på minnekort og putt i nettbrettet? Anonymous poster hash: 6fe1c...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 13. juli 2015 #5 Del Skrevet 13. juli 2015 Hva er TBP`? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2015 #6 Del Skrevet 13. juli 2015 Ville heller gått for Viaplay mtp at det er et barn som skal se. The PirateBay har nok mye filmer og serier, men for å slippe virus og ha noe med norsk språk er nok Viaplay det enkleste. Gratis første måneden bruker det og å være. Anonymous poster hash: dd959...794 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. juli 2015 #7 Del Skrevet 14. juli 2015 Okei.. Takk for svar :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. juli 2015 #8 Del Skrevet 14. juli 2015 Det går visst ikke an å se på viaplay i tyrkia... bare de nordiske landene.. Så det ser ikke ut så det går... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
karamariell Skrevet 14. juli 2015 #9 Del Skrevet 14. juli 2015 Du kan jo bruke en VPN-tjeneste slik at du får IPadresse i Norge samtidig som du er i Tyrkia? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. juli 2015 #10 Del Skrevet 14. juli 2015 Det høres super avansert ut... hehehe !! kan ikke sånt jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tecky Skrevet 14. juli 2015 #11 Del Skrevet 14. juli 2015 Det går visst ikke an å se på viaplay i tyrkia... bare de nordiske landene.. Så det ser ikke ut så det går... Det gjelder vel først og fremst ved streaming grunnet rettigheter? Hvis du slår av Internett på brettet vet den så klart ikke om du ser på i Norge eller Tyrkia. Som en annen sa finnes det så klart det ulovlige alternativet, laste ned ønskede filmer eller serier som du legger inn i et program på nettbrettet (f.eks mx player) og så ser på hvor du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. juli 2015 #12 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg føler meg egentlig veldig dum nå som spør om dette... men når interenett er av, hvordan leter man seg da frem til selve viaplay siden ? Man må jo ha nett for å komme frem dit liksom..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nattsvermer Skrevet 14. juli 2015 #13 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg føler meg egentlig veldig dum nå som spør om dette... men når interenett er av, hvordan leter man seg da frem til selve viaplay siden ? Man må jo ha nett for å komme frem dit liksom..? Jeg testet Viaplay for en stund siden i den gratismåneden de tilbyr. Mener å huske at du laster ned en app og ser filmer via den, også uten internett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BethD Skrevet 14. juli 2015 #14 Del Skrevet 14. juli 2015 Ahh da får jeg prøve det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faith- Skrevet 14. juli 2015 #15 Del Skrevet 14. juli 2015 Du må laste ned appen til viaplay. Så må du laste ned filmene/episodene du ønsker mens du fortsatt har nett her hjemme i Norge. Filmene ligger da i en egen katalog på på ipaden som du har tilgjengelig selv uten internett. Innholdet blir automatisk slettet etter 30 dager tror jeg det var, men du kan selv gå inn å slette innholdet etterhvert som du har sett det (tar en del plass). Det er ikke alt av innhold på viaplay som lar seg laste ned, men det ser du når du er inne på appen (det nyeste innholdet deres må du gjerne ha internett for å se). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå